Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:33:09 GMT

ارتجاع و برگشت به غیر واقعیت حربه دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۳۷۲۸

ارتجاع و برگشت به غیر واقعیت حربه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی عبداللهی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان زنجان با بیان اینکه امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه به نقطه‌ای رسیده است که دشمنان نظام، این اقتدار و جایگاه نظام مقدس را بر نمی‌تابند، اظهار کرد: به همین خاطر به دنبال ایجاد اختلاف میان مدیران نظام، فاصله انداختن بین مردم و مسئولان و هجوم به اعتقادات ملت بزرگ ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر چند امروز هم ارائه مشاوره‌های خیانت‌بار به دشمنان و استکبار برای ضربه زدن به نظام از سوی خائنان داخل کشور در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: اما به فضل الهی و بصیرت مردم به قطع یقین کاری از پیش نخواهند برد. در این مورد هم به فضل الهی و با رهبری حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت به جایی نخواهند رسید.

این مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه اولویت حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، حفظ سلامت و صیانت از مجموعه دستگاه قضا است، گفت: صیانت از جایگاه دستگاه قضا و پیشگیری از نفوذ افراد با نگاه‌های حرام و منحرف به مجموعه، با قوت در دستور کار مجموعه حفاظت اطلاعات قرار دارد.

عبداللهی در ادامه به فرا رسیدن عید غدیر خم اشاره کرد و افزود: واقعه غدیر خم در واقع استمرار کمال بعثت انبیای الهی، مظهر تکامل خلقت و اوج تمدن بشریت بود. در غدیر خم، نقاب نفاق‌ها برداشته و موجب شد کینه چندین ساله گذشته منافقان بروز و ظهور کند و نتیجه این خودنمایی در ثقیفه نمایان شد.

وی با بیان اینکه در روز غدیر و پس از اجرای فرمان خداوند متعال، امیرالمومنین علی (ع) آبروی اسلام و بشریت شد، بیان کرد: امروز اثبات شده است که هر جامعه متمدن و غیرمتمدن به ولایت نیاز دارد و هر انسان وارسته برای زندگی در جامعه، جلوگیری از انحراف و رسیدن به سعادت، باید به ولایت روی آورد و به امام متقیان حضرت علی (ع) و اولاد معصومین‌اش تمسک جوید.

این مسئول با اشاره به جلسه دیدار مقام معظم رهبری با رئیس و مسئولان قوه قضاییه در هفتم تیرماه و تاکید ایشان بر ایجاد امنیت روانی جامعه از سوی دستگاه قضا، یادآور شد: باید در همه حال پیروی از منویات ولایت‌فقیه که برگرفته از پیام غدیر خم است، مورد اهتمام قرار گیرد و با الگوگیری از امام متقیان در پیاده‌سازی عدالت، پیشگیری از اطاله دادرسی، صدور احکام متقن، توجه به نقطه نظرات کارشناسان و انضباط اداری برای ایجاد امنیت روانی در جامعه تلاش کنیم.

عبداللهی همچنین با قدردانی از اقدامات دادگستری استان زنجان در اجرای برنامه‌های ابلاغی قوه قضاییه، اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها راه‌اندازی سامانه کنترل مراجعان در استان زنجان است که در همه حوزه‌های قضایی به صورت آزمایشی اجرا شد و بسیار موثر و نتیجه‌بخش بود.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه دانش و معلومات قضایی و حقوقی قضات زنجان در سطح بسیار خوبی قرار دارد، ادامه داد: وظیفه اولیه و ذاتی قضات در امر دادرسی، نداشتن نگاه تبعیض‌آمیز نسبت به طرفین پرونده و پرهیز از بداخلاقی با مراجعان است که انتظار داریم این امر مورد اهتمام بیشتر قرار گیرد.

عبداللهی در ادامه با ابلاغ سلام و قدردانی رئیس قوه قضاییه به مردم استان زنجان و همکاران دادگستری استان، افزود: خواسته رئیس قوه قضاییه از مسئولان و قضات دادگستری‌های سراسر کشور، ارتباط تنگاتنگ با مردم، رایگان کردن برخی دادرسی‌ها، هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین در امر دادرسی است که باید در راستای طرح تحول قوه قضائیه به سرعت در این مسیر گام برداشت.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان نیز در این مراسم ضمن تبریک عید غدیر خم، گفت: در جامعه امروز حلقه مفقوده پیام غدیر است و اگر این امر را جدی می‌گرفتیم، روزگارمان این نبود و مشکلات جامعه ما منشأ انحراف و فاصله گرفتن از غدیر خم است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی با بیان اینکه اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه در استان با تلاش همکاران با قوت اجرایی می‌شود، افزود: اجرای سند تحول قضایی و عملیاتی کردن برنامه‌ها، اولویت استان است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه برای دست‌یابی به یک توسعه پایدار، نیازمند نظارت هستیم، ادامه‌ داد: حفاظت اطلاعات در دادگستری استان یک تهدید نیست، بلکه کمک به کار مدیریتی برای انجام بهینه برنامه‌ها و صیانت از جایگاه دستگاه قضا است.

صادقی‌نیارکی با تاکید بر اینکه رویکرد حفاظت اطلاعات پیشگیری و صیانتی است، اظهار کرد: شناسایی گلوگاه‌های انحرافی و دلالان سودجو برای ایجاد انحراف در مجموعه دستگاه قضایی است که توجه به این مقوله مورد اهتمام است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات بهروز عباسی، رئیس سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قدردانی و طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین قادر احمدی به عنوان رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان زنجان معرفی شد.

کد خبر 5540328

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری قوه قضاییه علی عبداللهی مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا عید غدیر خم حجاب و عفاف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل عید غدیر 1401 خراسان رضوی عفاف و حجاب شیوع کرونا مشهد دادگستری استان زنجان حفاظت و اطلاعات حفاظت اطلاعات دستگاه قضا قوه قضاییه برنامه ها غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

طی مراسمی با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، در آستانه سفر امروز رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، طی مراسمی با حضور ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری مراسم کلنگ‌زنی این شهرک مسکونی اظهار داشت: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان خویش و بهره‌برداری از طرح‌های ساختمانی و مسکونی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضائی به مراجعان، محیط سکونت مناسبی را برای کارکنان این مجموعه و خانواده‌هایشان فراهم سازد.

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه این مراسم، ضمن استماع گزارش مسئولان دفتر فنی و مهندسی دادگستری کل استان و پیمانکاران پروژه برای اجرای مراحل ساخت و بهره‌برداری از این شهرک مسکونی، در جریان شرایط و نحوه احداث و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بلوار شهید رجایی بندرعباس احداث خواهد شد.

شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان شامل یک‌هزار و ۳۴۰ واحد مسکونی است.

کد خبر 749720

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است