Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر سرکندی، مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز روز یکشنبه به خبرنگاران  گفت: افزایش ظرفیت های فرهنگی و ارائه خدمات متناسب با فعالیت های نوآورانه و فناورانه از اولویت های کارخانه نوآوری البرز است که بر همین اساس نیز، برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی در موضوعات مرتبط با کارآفرینی، ایجاد و مدیریت استارتاپ، روش های علمی تجاری سازی و برندینگ همچنین دوره های عمومی ویژه کودکان و نوجوانان با نگاه خلاقیت و نوآفرینی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره های آموزشی فریلنسرها، استارتاپ ها و شرکت های کوچک با همکاری  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  کلاس های فنی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، دوره های ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و  دیگر نهادهای فرهنگی استان در حال برنامه ریزی و اجرا است.

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز  گفت: بسیاری از این دوره ها نیز با اعطای مدرک رسمی و با امکان ایجاد اشتغال در کارخانه نوآوری البرز یا بکارگیری در شرکت های دانش بنیان مستقر در کارخانه طراحی شده است.

 سرکندی گفت: ظرفیت های فرهنگی کارخانه نوآوری مانند سالن های اجتماعات، فضاهای آموزشی متنوع، کافی شاپ ها، سالن ۴۰۰ نفره سرپوشیده، جاده سلامت، فضاهای بازی و محیط بکر طبیعی، ظرفیت های مناسبی برای توسعه فرهنگی استان البرز فراهم‌کرده است که برگزاری دوره های آموزشی در محورهای مرتبط با فعالیت های کارآفرینی، ایده پردازی و دیگر موضوعات مرتبط، شاهد آموزشی نسلی نخبه و کارآفرینی در این استان خواهیم بود.

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز با مشارکت شهرداری کرج و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور راه اندازی شده است.

برچسب‌ها البرز کارخانه نوآوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز کارخانه نوآوری البرز کارخانه نوآوری کارخانه نوآوری دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در نیمه غربی، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور، رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در مناطقی از مرکز، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز بارش‌ در استان‌های خوزستان، کهگیلویه ‌وبویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، و خراسان جنوبی شدت خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس