Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نهمین دوره آزمون سامفا (سامفای دانشگاهی- سنجش استاندارد مهارت­‌های زبان فارسی) روز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در شهرهای داخل کشور شامل اصفهان، تهران، سنندج (فقط صبح) و در کشور عراق (شهرهای نجف اشرف، بغداد، سلیمانه) و بیروت (لبنان) (صبح و بعدازظهر) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: کارت های‌ شرکت در آزمون‌ متقاضیان آزمون سنجش استاندارد مهارت­ های زبان فارسی (سامفا) به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه تا روز پنجشنبه  ۳۰ تیرماه  برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار می گیرد.

براساس این اطلاعیه کارت های‌ شرکت در آزمون برای‌ متقاضیان‌ این آزمون‌ براساس‌ مندرجات‌ بند «الف» این‌ اطلاعیه‌ روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان پس از چاپ کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید"مطابق بند «ب» این اطلاعیه" اقدام کنند.

این آزمون در حوزه­‌های داخل کشور به صورت الکترونیکی و در حوزه های خارج از کشور به روش قبلی (مبتنی بر کاغذ) برگزار می شود.

متقاضیان شرکت‌ در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.  

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده می­نمایند می­بایست با توجه به توضیحات ذیل کارت برای بررسی و رفع مغایرت در روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و همچنین درصورت وجود مغایرت در عکس روی کارت با همراه داشتن دو قطعه عکس به مسوول برگزاری این آزمون (با توجه به جدول ذیل) مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

همچنین طبق این اطلاعیه متقاضیانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام خود را فراموش کرده اند، می‌توانند برای دریافت شماره پرونده با شماره تلفن ۳۶۱۸۲۳۶۷ با پیش شماره ۰۲۶ تماس بگیرند.

داوطلبان حوزه های داخل کشور در صورتی که مشکلی در چاپ کارت خود مشاهده کردند برای پیگیری لازم است همین شماره تلفن اعلام شده تماس گرفته و متقاضیان شرکت در آزمون مذکور در حوزه عراق و لبنان  می‌بایست به منظور رفع نقص احتمالی کارت شرکت درآزمون خود در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری که بر روی کارت آزمون درج شده است، مراجعه کنند.

 

آدرس محل رفع نقص کارت و برگزاری داوطلبان حوزه های خارج کشور:

۱. حوزه عراق (بغداد) آدرس : بغداد - خیابان جادریه - رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران - مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران.

۲. حوزه عراق (نجف اشرف) آدرس: نجف اشرف-مؤسسه حیات النفوس-محله فرات-ساختمان اداری اوربت - طبقه۳

۳. حوزه عراق (سلیمانیه) آدرس: اقلیم کردستان عراق. استان سلیمانیه دانشگاه دولتی سلیمانیه.

۴. حوزه لبنان (بیروت) آدرس :  بیروت - مؤسسه ی تربیت و تعلیم اسلامی - ساختمان مرکزی - طبقه ٤

داوطلبان می‌توانند جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، سئوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org  سازمان سنجش ارسال کنند. ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳  با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.  

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مشهد ، کارت اعتباری ، نجف اشرف

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مشهد کارت اعتباری نجف اشرف سازمان سنجش آموزش کشور کارت شرکت در آزمون حوزه عراق نجف اشرف ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مردم به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: اطلاع رسانی جهت برگزاری این دوره از مسابقات از اسفند ماه سال گذشته شروع شده بود و جزئیات دقیق مکان و زمان برگزاری آزمون نیز از اوایل فروردین ماه برای شرکت‌کنندگان اعلام گردید.

تقی زاده ابراز کرد: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین بالاترین آمار مشارکت از آن استان‌های تهران و خراسان رضوی می‌باشد.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون بیان کرد: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نساب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشورهای پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد خبر 6096044

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود