Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا به نقل از  ستاد خبری نخستین رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران 1401»، نخستین رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران 1401» به همت نهاد ریاست‌جمهوری، 2 الی 4 مردادماه و با حضور هزار مجموعه‌ مردم‌نهاد در مصلای تهران برگزار می‌شود. هدف اصلی از برگزاری این رویداد ملی، ایجاد زیرساختی برای آشنایی، ارتباط و همکاری مدیران کشور با موسسات، شرکت‌ها و مجموعه‌های مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی حبیب الهی دبیر اجرایی رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران 1401» درباره اهداف برگزاری این رویداد می‌گوید: «رویداد هم‌افزایی، حلقه‌ وصلی میان شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع خلاق، مؤسسات و مجموعه‌های مردمی با مسؤلان است. این رویداد در اولین دوره برگزاری خود ضمن ارائه یک پلتفرم دیجیتال جهت معرفی تمام مجموعه‌های مردمی به مسئولان و شرکت‌های تخصصی، قصد دارد تا جلوه‌ای از هزاران شرکت ثبت‌نام شده در این سامانه را در مصلای امام خمینی(ره) پیش چشم مسئولان کشور قرار دهد.»

او ادامه می‌دهد: «امروزه به دلیل چندبعدی شدن مشکلات کشور، نیازمند مدیران هوشمند و جهادی هستیم تا ضمن تحلیل ابعاد مختلف مسائل، با نقش دادن به نهادهای مردمی اثرگذار، از سد مشکلات کشور عبور کنند.

 

به گفته حبیب الهی، در این رویداد مجموعه‌ای از بهترین شرکت‌های دانش‌بنیان، مؤسسات فرهنگی و نهادهای مردمی حضور خواهند یافت که در هشت موضوع کلان به ارائه راه‌کار، ایده و محصول خود جهت حل مسائل کشور می‌پردازند که این دسته بندی‌ها به این شرح است: «فرهنگی، اجتماعی، رسانه-روابط عمومی-تبلیغات، بهداشت-سلامت-محیط زیست، آموزش و مشاوره، کارفرینی-اشتغال و مدیریت.»

حبیب‌الهی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به چگونگی شناخت مسائل و مشکلات کشور اشاره می‌کند و می‌گوید: «برای این کار نظام مسائل سی و یک استان کشور را تهیه کردیم که در قالب کتابی تهیه شده است. این کتاب حاصل 6 ماه تحقیق و پژوهشِ کمیته تولید محتوای رویداد بوده است که ضمن بررسی اسناد بالادستی نظیر اسناد آمایش سرزمین، گزارش‌های دوره‌ای و سالیانه وزارت‌خانه‌ها و پژوهش‌ مراکز معتبر نظیر مرکز‌ پژوهش‌های مجلس در 31جلد تهیه و در سایت هم‌افزایی مدیریت ایران بارگزاری شده است.»

دبیر اجرایی رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران 1401» درباره مسئولان حاضر در این رویداد نیز می‌گوید: «رئیس جمهوری، معاون اول، جمعی از وزیران، استانداران، فرمانداران، مدیرکل‌ها و به طور کلی مدیران ارشد و میانی دولت در این رویداد حضور خواهند داشت. معاون اول رییس جمهور نیز در مراسم رونمایی از سامانه و پوستر رویداد در تاریخ 28 فروردین 1401 ضمن ابزار حمایت خود و دولت سیزدهم از رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران 1401» گفته بود که با اجرای این طرح استعدادها و ظرفیت‌های گروه‌های مردمی برای حل مسائل و چالش‌ها به مدیران اجرایی کشور معرفی می‌شود و امروز دولت باور دارد که تنها راهِ حل مشکلات کشور حضور مردم است.»

او در پایان با اشاره به مزیت‌های این رویداد برای کشور، می‌گوید: «هدف ما پایان دادن به فاصله میان مسئولان و نهادهای مردمی برای حل مشکلات کشور است. ما به دنبال این هستیم که در این رویداد از ظرفیت جوانان دغدغه‌مند و نخبگان کشور به منظور کاهش هزینه‌های حکمرانی و حل دائمی بسیاری مسائل به ظاهر لاینحل کشور استفاده نماییم و در این مسیر ضمن تشکر از اراده و حمایت دولت سیزدهم و با همراهی مدیران به این مهم دست خواهیم یافت.»

رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران 1401» از 2 تا 4 مرداد در مصلی امام خمینی(ره) و با حضور بیش از یک‌هزار مجموعه‌ مردم‌نهاد برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401 رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان گفت: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با اشاره به سالروز تاسیس شوراها اظهار کرد: یکی از زیبایی‌های جمهوری اسلامی، مردم سالاری است و مصداق بارز آن شوراها است.

وی افزود: در هر دوره شورایی، منتخبان مردم چهار سال در خدمت آن‌ها هستند و با انتخاب شهردار که در راس ۱۵ منطقه شهری و ۱۵ سازمان شهری قرار دارد، این مردم‌سالاری را در عرصه شهری تجلی می‌دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز شاهد اقدامات و دستاوردهای شهرداری در حوزه تقویت گردشگری نصف جهان هستیم؛ در شورای اسلامی شهر نیز کمیته گردشگری داریم که هدف ما توسعه گردشگری و توجه به این بخش است و لذا در مقطعی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافت.

حاج‌رسولی‌ها با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان خاطر نشان کرد: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

وی گفت: ما در اصفهان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و این زیبایی کار شورایی است؛ در مدت ۱.۵ سال دیگر مردم مجدد شورای دیگری را انتخاب می‌کنند و هر حرکتی در این شهربا پشتوانه انتخابات مردمی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد مجموعه کوه نور تصریح کرد: چنین مجموعه‌ای نه تنها در ایران، بلکه حتی در کشورهای دیگر ندیده‌ام.

کد خبر 749181

دیگر خبرها

  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳