Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- آیین پنجمین سالگرد افتتاح موزه بانک ملی ایران عصر امروز با حضور مدیران ارشد بانک ملی ایران، مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، کارشناسان و جمعی از علاقمندان در این موزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  در این مراسم نیز فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و مهدی سوهانیان رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، مرتضی ادیب زاده مدیر کل موزه های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جبرئیل نوکنده مدیر موزه ملی و رضا دبیری نژاد مدیر موزه مَلک حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابوالفضل رواقی مسئول موزه بانک ملی ایران در این مراسم اظهار داشت: این موزه از زمان تاسیس تاکنون نقش مهم و موثری را در معرفی ظرفیت ها و خدمات شایسته بانک ملی ایران به آحاد مردم ایفا کرده است.

وی در ادامه با بیان این که موزه بانک ملی ایران روزانه پذیرای صدها علاقه مند به تاریخ و میزبان علاقه مندان به هنر و تاریخچه پولی و بانکی کشور است، افزود: این موزه طی پنج سال اخیر با برگزاری نمایشگاه های متعدد سعی داشته تا آثار با ارزش بانک ملی ایران را به علاقمندان و مخاطبین معرفی نماید.

در حاشیه این مراسم کیک سالگرد این موزه در جمع علاقمندان بریده شد.

با تاسیس موزه بانک ملی ایران، بیش از ۹ دهه فعالیت پر افتخار این بانک و تعداد قابل توجهی از اسناد قدیمی و آثار هنری فاخر جمع آوری و پیش روی علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

موزه بانک ملی ایران از زمان تاسیس در سال ۱۳۹۶ سه بار مقام موزه برتر در کشور را از آن خود کرده است.

موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی تهران واقع است و در آن مجموعه ای ارزشمند از اشیای قدیمی شامل آثار هنری، سکه و نشان یادبود، اسناد و تاریخچه بانکداری، صنایع دستی و… نگهداری می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: موزه بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین به عربستان رفت

به گزارش خبرنگار مهر رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

کد خبر 6089855 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • فرزین به عربستان رفت
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده