Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ پس از پشت سر گذاشتن چند هفته پراسترس و پرحاشیه، در سمتش ابقا شد. تصمیمی که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته و باید منتظر حواشی و پیامد‌های این تصمیمشان هم باشند.

نخستین حاشیه تنها چند دقیقه پس از اعلام این تصمیم بروز پیدا کرد. اعضای کمیته فنی که همین چند روز قبل، اسکوچیچ را برای ادامه کار با تیم ملی رد صلاحیت کردند، وقتی دیدند تصمیمشان برای هیئت رئیسه اهمیتی نداشت و آن‌ها اسکوچیچ را ابقا کردند، ناراحت شدند و حتی پرویز مظلومی با قهر کردن جلسه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته احسان اصولی با رد این اتفاق گفت: مظلومی قهر نکرد و به دلیل خستگی از جلسه بیرون آمد.

بی اعتبار شدن تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال که تازه چند ماه از تاسیس اش می‌گذرد، در رسانه‌های داخلی هم بازتاب داشت.  چند رسانه داخلی در واکنش به این اتفاق تیتر زدند: «کمیته فنی یعنی کشک». تیتر جالبی که به جمله معروف علی پروین اشاره دارد. پروین سال‌ها قبل برای پست مدیر فنی چنین اصطلاحی را به کار برده بود و حالا به نظر این رسانه ها، کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم همین نقش را در فوتبال ملی دارد.

پرویز مظلومی، مرتضی محصص، ابراهیم قاسمپور، حمید استیلی، نادر عزت اللهی و علی اصغر مدیرروستا پس از خروج از این جلسه صحبتی با رسانه‌ها نکردند و  شدت عصبانیت اعضای کمیته فنی به حدی بوده که در پایان جلسه برخی نفرات قصد استعفا از سمت خود را داشتند، اما ظاهرا برخی اعضای کمیته به این دلیل که میرشاد ماجدی آن‌ها را به عضویت کمیته درآورده، برای خارج شدن سرپرست فدراسیون از فشار موقتا از سایر نفرات درخواست کرده‌اند تا چند روزی در این مورد دست نگه داشته و سپس تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند.

گفته می‌شود پس از پایان جلسه، دراگان اسکوچیچ با مدیران فدراسیون فوتبال تماس تلفنی برقرار کرده و به آن‌ها قول داده تمام تلاشش را برای صعود از گروه در جام جهانی انجام دهد.  

همچنین به نظر می‌رسد اسکوچیچ برای مدیریت و یکپارچه شدن تیم ملی قصد دارد چندین بازیکن مطرح از جمله مهدی طارمی که علیه او موضع گرفته بودند را برای اردوی شهریور، از تیم ملی خط بزند. طارمی که در این مدت بار‌ها علیه اسکوچیچ موضع گرفته و در مصاحبه‌ای هم که شب گذشته از او منتشر شد، به صورت علنی از سرمربی تیم ملی انتقاد کرد، باید دید با ابقای دراگان واکنش نشان خواهد داد یا خیر.

با این حال فدراسیون فوتبال پس از تصمیم به ماندن اسکوچیچ، بیانه‌ای منتشر و ارکان تیم ملی را به اتحاد و همدلی تا جام جهانی دعوت کرد.   همچنین در این بیانیه گفته شده با بداخلاقی و شکاف در تیم ملی مطابق قوانین برخورد خواهد شد. بیانیه‌ای که احتمالا برای جلوگیری از واکنش تند برخی بازیکنان تیم ملی مثل طارمی و جهانبخش از ابقای اسکوچیچ صادر شده است.

«عمر قحطان خبرنگار شبکه الکاس قطر» بلافاصله به بازگشت اسکوچیچ به نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: فدراسیون ایران تصمیم برکناری اسکوچیچ سرمربی تیم یوز‌ها در جام جهانی قطر را پس گرفت و این در حالی است که برخی از ستاره‌های ایرانی مخالف ادامه حضور این مربی کروات هستند! چند مربی ایرانی نیز از قبول وظیفه هدایت تیم ملی ایران خودداری کردند که مهمترین آن‌ها علی دایی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی