Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، «میثم فیروزمند» به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد.

طی حکمی از سوی «محمدامین توکلی زاده»، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، میثم فیروزمند به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی این معاونت منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:
« جناب آقای میثم فیروزمند
با عنایت به حسن سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظر به اهمیت روابط عمومی و برقراری ارتباط اصولی، صحیح و منطقی با شهروندان و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مخاطبان و با توجه به جایگاه آن به عنوان یکی از مهمترین و ارزشمندترین عوامل موثر در سرنوشت هر سازمان، امید است با استعانت از پرودگار یکتا در راستای تحقق شعار«تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام» و همچنین با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های موجود در آن مجموعه و نیروهای متخصص و متعهد شهرداری تهران، موجبات خدمات رسانی مفید و موثر را فراهم آورید.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران روابط عمومی معاونت اجتماعی شهرداری تهران شهرداری تهران روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

بهرام عین اللهی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد