Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با اشاره به رفع کندی سرعت ساعات ابتدایی ثبت نام این سامانه، از ثبت نام بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تا ساعت ۱۴ امروز و ثبت نامه هفت هزار متقاضی در هر دقیقه خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، "حسین آبادی" افزود: در مرحله دوم طرح یکپارچه تخصیص خودرو مقرر شد با هماهنگی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و خودروسازان، اطلاعات مورد نیاز دریافت و سیستم به لحاظ اطلاعاتی آماده شروع به کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌کردیم مانند مرحله قبل درخواست‌های زیادی برای ثبت‌نام وجود داشته باشد، پیش‌بینی‌های لازم شده بود که بتوانیم پاسخگوی حجم بالای درخواست ها در سامانه باشیم که بنا بر دلایلی در ساعات اولیه هجوم خیلی سنگینی به مراتب بیش از پیش‌بینی ما روی سایت به وجود آمد و همین موضوع منجر به کندی سرعت سامانه شد.
حسین‌آبادی ادامه داد: بلافاصله پس از مواجه شدن با این کندی، تمهیدات لازم که از قبل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده بود را اجرا کردیم و تا حد امکان منابع و زیرساخت‌های سخت‌افزاری موجود را افزایش دادیم تا سرعت سامانه به حد قابل قبولی برسد و متقاضیان بدون هیچ مشکلی قادر به ثبت‌نام باشند، اگرچه در چند ساعت ابتدای آغاز ثبت‌نام اختلال کندی سرعت وجود داشت که بدین‌ترتیب برطرف شد.
مدیر پروژه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ضمن اعلام آمار ثبت نامی متقاضیان، اظهار داشت: با وجود کندی سرعت در روز نخست (۲۵ تیر) بیش از ۱۶۰ هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کردند و تا ساعت ۱۴ روز دوم (۲۶ تیر) بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ثبت‌نام در سامانه انجام شده است.

وی خاطرنشان‌کرد: این امر نشان‌دهنده این است که همه مشکلات مربوط به کندی سرعت برطرف شده و در همین ساعت بیش از هفت هزار ثبت‌نام در دقیقه را ثبت کرده‌ایم و سامانه همچنان بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
وی در پایان از آمادگی مرکز تماس مربوط به شرکت پیمانکار این پروژه جهت پاسخگویی به سوالات هموطنان گرامی خبر داد و گفت: این شرکت با در اختیار داشتن یک مرکز تماس مجهز و کارشناسان متخصص برای پاسخگویی به سوال‌های متقاضیان، به‌صورت تمام‌وقت آماده است.

حسین‌آبادی ادامه‌داد: متقاضیان هر سوالی درباره سامانه، ثبت‌نام، اعلام نتایج، محدودیت‌ها، طرح‌های مختلف موجود در سامانه، مشکلات فنی و ... دارند با شماره ۰۲۱-۵۴۹۴۵ تماس بگیرند و کارشناسان این شرکت در مرکز تماس نهایت همکاری را خواهند داشت که خودروی مورد نظر خود را ثبت‌نام کنند و علاوه بر مرکز تماس شرکت مگا، مرکز تماس هشت شرکت خودروساز که در مرحله دوم طرح حضور دارند، آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: خودرو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خودرو یکپارچه تخصیص خودرو کندی سرعت مرکز تماس پیش بینی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما آقای مهدی تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودروهای برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست خودروهای وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت‌نام خودروهای وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

خودروهای عرضه شده در این مرحله شامل هیوندای برقی، لاماری هیبریدی و نیسان سانی است. واجدین شرایط تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت، فرصت دارند خودروی مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

کد خبر 849480 برچسب‌ها سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه