Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درخصوص ابقای دراگان اسکوچیچ در سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به هر حال جزر و مد فوتبال زیاد است.

قرار نیست ما به جای فدراسیون‌ها فکر کنیم و کار کنیم

او درباره مدت زمان کم تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و ۲ دستگی در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پیشنهاد من این است که این جملات را دیگر تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما یک تیم ملی داریم که آن را خیلی دوست داریم. فدراسیون فوتبال نیز مانند سایر فدراسیون‌ها فنی است. من ۵۲ فدراسیون و بیش از ۱۰۰ انجمن ورزشی داریم. همه آن‌ها را نیز قبول داریم و بالاخره خودمان انتخاباتشان را برگزار کرده و از آن‌ها حمایت می‌کنیم. بضاعت مدیریتی ورزشی ما در این فدراسیون‌ها وجود دارند. قرار نیست ما به جای فدراسیون‌ها فکر کنیم و کار کنیم. ما باید از آن‌ها حمایت کنیم و کنارشان باشیم، قوت قلب دهیم و از منابع مادی و معنوی کشور همه جوره استفاده کنیم تا فدراسیون‌های ما موفق شوند که یکی از آن‌ها فدراسیون فوتبال است که چندین رویداد مهم در پیش دارد و یکی از آن‌ها جام جهانی است.

امیدوارم بحث‌های استانداردسازی پرسپولیس و استقلال نیز انجام شود

او گفت: خود من علاقه‌مند هستم که بعد از جام جهانی، تیم ملی امید راهی جام جهانی شود. امیدوارم بحث‌های استانداردسازی پرسپولیس و استقلال نیز انجام شود. سرخابی‌ها یک بار محروم شدند و امیدوارم بتوانند مجوز ورودشان به لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند. ما کار‌های خیلی بزرگی در پیش داریم. کمپ تیم‌های ملی را باید استاندارد کنیم. هتل آکادمی را در استادیوم آزادی داریم.

برنامه ریزی کردیم هتل آکادمی را بازسازی کنیم

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: آقای ماجدی روز گذشته گفتند که شرایط فعلی این هتل آکادمی در شان تیم ملی نیست و برنامه ریزی کردیم تا آنجا را بازسازی کنیم. ما کار زیاد داریم از جمله کمپ پزشکی – ورزشی. ما تکالیف زیادی داریم و باید انجام دهیم از جمله حمایت از تیم ملی که به نحو احسن در جام جهانی حضور پیدا کند. در این مسیر فرصت خیلی زیادی نداریم. الحمدالله ۱۷ بازیکن لژیونر خیلی خوب داریم. در نتیجه آن‌ها بیرون از ایران و در اختیار تیم‌های باشگاهی هستند. درست است که می‌خواهیم راهی جام جهانی شویم، اما نخبگان تیم در اختیار تیم‌های باشگاهی هستند. همیشه این تورنمنت در تابستان برگزار می‌شده، اما امسال و به دلیل آب و هوای قطر در پاییز برگزار می‌شود. باشگاه‌های دنیا نمی‌توانند بخاطر جام جهانی تعطیل شوند. بازیکنان ما نیز در استخدام آن‌ها هستند که تمرینات خودشان را برگزار می‌کنند.

بازی تدارکاتی با اروگوئه قطعی شده است

او گفت: ما ۲ فیفا دی مهم در پیش داریم. در فیفا دی دوم هیچ تیم عاقلی بازی تدارکاتی برگزار نمی‌کند، چون بازیکنانش ممکن است آسیب ببینند. اما برای فیفا دی شهریور ماه برنامه ریزی شده است. حالا من اسم نمی‌برم، ولی آقای میرشاد ماجدی ۲ بازی تدارکاتی را برنامه ریزی کرده که یکی از آن‌ها اروگوئه است و تیم دوم را نیز در حال قطعی کردن هستند. ان‌شاءالله در شهریور ماه و در کشور اتریش فیفا دی خوبی داشته باشیم.

صد در صد هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد من از آن حمایت خواهم کرد

او درباره اینکه از تصمیم ابقای اسکوچیچ حمایت می‌کند یا خیر، گفت: صد در صد هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد، خالصانه، قاطعانه و برادرانه در خدمتشان خواهیم بود. هر حمایت مادی و معنوی نیاز باشد، انجام می‌دهیم.

کشور‌های حوزه خلیج فارس، میزبانی‌های زیادی را برگزار می‌کنند

وزیر ورزش و جوانان گفت: اصل رویداد قطر، ورزشی است. ان‌شاءالله بتوانیم از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن استفاده کنیم. بالاخره این تمرین خوبی برای حضورمان در حوزه خلیج فارس است. من عرض کرده بودم که جام جهانی یکی از رویداد‌های خیلی مهمی است که در پیش داریم، اما ما ورزشی‌ها می‌دانیم که کشور‌های حوزه خلیج فارس، میزبانی‌های زیادی را برگزار می‌کنند. حتی در نیمه دوم سال که هوای مطبوعی در این منطقه وجود دارد، حتی خیلی از تیم‌های ورزشی فوتبالی و سایر رشته ها، حوزه خلیج فارس را به مناطق دیگر اروپا که هوای سردتری دارد، ترجیح می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال حوزه خلیج فارس بازی تدارکاتی فدراسیون ها برنامه ریزی جام جهانی وزیر ورزش فیفا دی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در مورد آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال پیچیده شدن است. تصمیم شورای عالی ورزش برای ایجاد کمیسیون نظارت بر فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی یوفا شده است. بعد از برکناری روبیالس، پدر روشا جانشین موقت او شد ولی اخیرا اتهاماتی به او نیز وارد شده تا از حضور در انتخابات ریاست محروم شود. در واقع فدراسیون فوتبال اسپانیا اکنون بدون رئیس است.

بنابراین، صرف نظر از تصمیم کمیته راهبری شورای عالی ورزش، دخالت احتمالی دولت هرگز به مذاق فیفا و یوفا خوش نمی آید.

فیفا بارها تاکید کرده است که سیاستمداران و دولت نباید در تصمیمات فدراسیون فوتبال یک کشور دخالت کنند و به همین منظور اخطار اول به اسپانیا داده شده است. مارکا امروز نوشت که حالا حضور اسپانیا در جام ملت‌های اروپا و باشگاه‌های این کشور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده در خطر جدی قرار دارد.

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دولت اسپانیا کنترل فدراسیون را در دست گرفته و همین زنگ خطر را به صدا درآورد. موضوع جدی است و هم یورو 2024 و هم آینده تیم های اسپانیایی در اروپا در خطر قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود