Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:58:48 GMT

دایی: زمان مناسبی برای قبول مسوولیت تیم ملی نبود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۷۰۳۳

دایی: زمان مناسبی برای قبول مسوولیت تیم ملی نبود

به گزارش ایرنا، علی دایی یکشنبه شب پس از پایان آیین افتتاحیه جزیره فوتبالی در کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جام جهانی و برگزاری جشنواره جزیره فوتبالی فرصت مناسبی است که ایران و این جزیره را به جهانیان بشناسانیم.

وی اضافه کرد: ایران همسایه دیوار به دیوار قطر است و انتظار می رود بتوانیم این فرصت بزرگ را برای تحقق اهداف خودمان غنمیت بشماریم و رسیدن به مساله بستگی به کارهایی که انجام می دهیم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی در مسابقات جام جهانی گفت: انتظار داریم در این تیم همه اختلافات را کنار بگذارند و سعی کنند بهترین بازی ها را انجام دهند.

وی در پاسخ به سوال اینکه چرا مربیگری تیم ملی را نپذیرفت اظهار داشت: آرزوی هر مربی است که مربی تیم ملی کشورش باشد اما معتقدم الان نه زمان مناسبی برای تیم ملی و وقت کافی برای کمک کردن به آن نبود و فکر می کنم بهترین تصمیم را گرفتم.

۶ روز قبل بود که دراگان اسکوچیچ از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران برکنار شد اما خیلی سریع هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه با دراگان اسکوچیچ رای صادر شده از سوی کمیته فنی را وتو کرد.

با این وجود یکشنبه ۲۶ تیر جلسه‌ی مشترک کمیته فنی و هیات رئیسه به انجام رسید و پس از چند ساعتِ همراه با بحث، اختلاف نظر، قهر و ... احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد دراگان اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باقی می‌ماند.

جزیره فوتبالی در راستای ایفای نقش ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مدت ۶ ماه در این جزیره برگزار می شود و  ۲۰ رویداد مختلف ورزشی، جشنواره های رقابتی، نمایشگاه ها، مسابقات ورزشی، برنامه های تلوزیونی طی این مدت در این جزیره برگزار خواهد شد.

جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی، جشنواره فیلم و عکس جام‌جهانی، جشنواره استیکر، کارتون، کاریکاتور، المان‌های شهری ، نمایشگاه صنایع مرتبط با فوتبال، فوتبال کلینیک با همکاری ایفمارک، کارگاه‌های تخصصی آموزشی در حوزه فوتبال، نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی ایران و قطر، دهکده فوتبال ایرانی از رویدادهای برنامه ریزی شده در قالب جشنواره جزیره فوتبال است.

 حضور ۶۵ بازیکن بین المللی ایرانی و خارجی، برپایی دوره مسابقات ستارگان فوتبال ایران و جهان در جام جهانی ۱۹۹۸،  برگزاری مسابقات ویژه فوتبال بانوان، فوتبال خیابانی، ساحلی، صابونی با حضور بزرگان این رشته‌ها، اکران مسابقات با حضور کارشناسان داخلی وخارجی، استعداد یابی فوتبال، مسابقه گزارشگر شو را از دیگر برنامه‌های جشنواره جزیره فوتبالی است.

برنامه‌ها از تیر سال جاری شروع و اختتامیه های برخی رویدادهای به جشنواره نوروزی کیش متصل می‌شود تا موج فوتبالی کیش تا نوروز سال آینده ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها کیش قطر تیم ملی ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش قطر تیم ملی ایران کیش قطر تیم ملی ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جزیره فوتبالی فوتبال ایران جزیره فوتبال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران

دریافت 55 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز تاریخ بلند بالایی دارد اما شکوه این جزیره با حضور پرتغالی‌ها در منطقه رو به فراموشی سپرده شد.

جزیره هرمز پایگاه مهم تجارت دریاییِ منطقه بوده و همین امر پرتغالی‌ها را از آن سوی دنیا به خلیج‌فارس کشاند، در آن دوران شهدای زیادی تقدیم دفاع از جزایر شد اما متأسفانه نام و نشان زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.

یکی از این بزرگ مردان جاویدالاثر خواجه عطا است که در گزارش زیر در رابطه با آن سخن به میان آورده‌ایم.

کد خبر 6089408

دیگر خبرها

  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم