Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:18:57 GMT

کی روش با مصر به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۷۶۷۶

کی روش با مصر به توافق رسید

پس از یک ماه درگیری کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال مصر سرمربی سابق فوتبال ایران با فراعنه به توافق رسید و حق خود را گرفت. 

درگیری کی‌روش با مصری‌ها کسر جریمه ۲۵ هزار دلاری از مطالباتش بود و علت این جریمه نیز غیبت کی روش در نشست خبری اما زمانی که کی روش اثبات کرد غیبتش به دلیل ترافیک اتفاق افتاده توانست حقوقش را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کی روش پیس از این چندین بیانیه تند علیه مصر منتشر کرده بود. 

 حازم امام عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصر که مامور رسیدگی مطالبه کی‌روش بود در مصاحبه با نشریه «تایم اسپورت»، گفت: با کارلوس کی‌روش تماس گرفتیم و بعد از مذاکرات قرار شد مشکل پرداخت مطالباتش حل شود.

حازم امام گفت: ما تصور می کردیم کی روش به خاطر بحث با داور جریمه شده است.

کی‌روش ۷ ماه هدایت تیم ملی مصر را برعهده داشت و با این تیم به نایب قهرمانی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ رسید. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کی روش مصر جام ملت های آفریقا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو کارلوس، مدافع استون ویلا، در شبکه‌های اجتماعی به تصمیم بحث برانگیز مبنی بر عدم پذیرفته شدن گل اکسل دیساسی در بازی روز گذشته واکنش نشان داد.

چلسی در نیمه دوم با نتیجه 2-0 عقب بود، اما در نیمه دوم عملکرد بهتری نشان داد و گل‌های نونی مادوئکه و کانر گالاگر نتیجه بازی را به 2-2 تغییر داد. دیساسی امیدوار بود با گل دیرهنگامی که زده، چلسی را برنده از زمین خارج کند اما داور آن را مردود اعلام کرد.

به دلیل خطای بنوا بادیاشیله روی کارلوس در نزدیکی دروازه، به داور توصیه شد یک بررسی از طریق نمایشگر کنار زمین انجام دهد. این تصمیم باعث عصبانیت بازیکنان چلسی شد و آن‌ها به سمت داور حمله‌ور شدند.

کارلوس در شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به مَچ آف دِ دی که نوشته بود: "تصمیم درستی بود؟ گل چلسی به دلیل خطای بنوا بادیاشیل رد شد." اینطور نوشت: "اگر این خطا نبود، نمی‌دانم پس چه بود!"

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از این تصمیم عصبانی بود. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به شدت VAR را مورد انتقاد قرار داد و گفت: "نمی‌خواهم درباره داور بد صحبت کنم، اما باور نکردنی است، مسخره است. واقعاً دردناک است زیرا به فوتبال انگلیس و وجهه آن آسیب رسانده است. حتی بازیکنان استون ویلا و هواداران دلیل آن را متوجه نشدند. داور گفت خطا بوده و اگر هر چالشی مانند این خطا باشد، ما در هیچ بازی‌ای با 11 بازیکن کار را تمام نخواهیم کرد."

دیگر خبرها

  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم