Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار کشور آسیایی خواهان میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۳ شدند.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از AFC، کنفدراسیون فوتبال آسیا  از تمایل ۴ کشور برای میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ خبر داد. به دنبال دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا از همه کشورها برای جانشینی چین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، چهار کشور تمایل خود را نشان دادند تا میزبان این دوره از رقابت‌ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس فدراسیون فوتبال استرالیا، فدراسیون فوتبال اندونزی، فدراسیون فوتبال کره جنوبی و  فدراسیون فوتبال قطر خواهان جانشینی چین به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شدند.

کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای آینده با بررسی دقیق امکانان این کشورها، میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۳ را اعلام خواهد کرد ولی گفته می‌شود کره جنوبی شانس بیش‌تری برای این میزبانی دارد و باید دید در نهایت کدام کشور به عنوان چین میزبان جام ملت‌ها می‌شود. 

سران دولت چین شرایط مربوط به کرونا را دلیل صرف نظر از میزبانی این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تصمیم در مورد میزبانی این مسابقات در زمان مناسب مشخص خواهد شد.

جام ملت‌های آسیا آخرین رویداد ورزشی بین‌المللی در چین است که لغو می‌شود یا به تاخیر می‌افتد. پیش‌تر چین از میزبانی رقابت‌های یونیورسیاد ۲۰۲۲، بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و بازی‌های آسیایی جوانان ۲۰۲۲ که قرار بود در این کشور برگزار شود، انصراف داده بود.

اکثر رویدادهای ورزشی بین‌المللی در چین از زمان شروع همه‌گیری به تعویق افتاده یا لغو شده‌اند، به استثنای بازی‌های المپیک زمستانی که در ماه فوریه در پکن تحت کنترل‌های بهداشتی شدید برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جام ملت های آسیا 2023

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جام ملت های آسیا 2023 کنفدراسیون فوتبال آسیا جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ جام ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران با ۵۳ امتیاز و تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر در صدر جدول قرار دارد و آبی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند. تیم‌های استقلال و پیکان باید در هفته پایانی مسابقات رو در روی هم قرار گیرند و از آنجا که استقلال مدعی قهرمانی به شمار می‌رود و ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) از بازی‌های خانگی پیکان میزبانی می‌کند و حضور هواداران در آن ممنوع است، روز گذشته سه شنبه ۱۱ اردیبهشت برخی از رسانه‌ها خبر از میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از این بازی داشتند که این موضوع صحت ندارد.

مدیران باشگاه پیکان تاکنون درخواستی مبنی بر میزبانی از استقلال در هفته پایانی به مسئولان فوتبال استان قزوین ارائه نکرده‌اند. تیم‌های پیکان و استقلال روز جمعه ۱۱ خرداد و از ساعت ۲۰ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6094223

دیگر خبرها

  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد