Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:57:58 GMT

شهرک‌های صنفی بازیافت در مازندران اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۸۳۳۱

شهرک‌های صنفی بازیافت در مازندران اجرایی می‌شود

مجید فانی درحاشیه نشست با اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی وصنفی بنکداران شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت،: چندین مکان مورد نظر برای راه اندازی شهرک صنعتی وصنفی بازیافت در شهرستان جویبار پیشنهاد شده و در هفته پیش رو و برنامه سفر استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران به این شهرستان مقدمات اجرایی شدن این طرح مهم صنعتی وخدماتی فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد شهرک‌های صنفی با هدف ساماندهی صنوف مزاحم مدیریت شهری و تجمیع آنها در یک مکان مشخص برنامه اولویت دار سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران با اشاره به اینکه دو شهرک تخصصی صنفی بنکداران و پایانه صادراتی برنج در سال‌های گذشته در شهرستان آمل به عنوان پایلوت در کشور در راستای مصوبه هیأت وزیران برای ساماندهی وتجمیع صنوف دریک مکان مشخص راه اندازی شده بود، تصریح کرد، خوشبختانه فرایند اجرا تا تکمیل و همچنین مدیریت و فعالیت این دو شهرک اکنون به عنوان الگوی برخی استان‌های کشور برای راه اندازی در دیگر مناطق شده است.

فانی اضافه کرد: درحال حاضر متقاضیانی برای ایجاد شهرک صنفی وصنعتی تخصصی در شهرهای ساری، بابل وقائمشهر اعلام آمادگی کردند که فرایند اداری و قانونی برای راه اندازی آنها در دست بررسی است.

وی ادامه داد: برای تحقق این اقدام مهم زیربنایی و هدفمند باید در مکان‌های مناسب زمین خریداری و مشاغل تولیدیٰ، خدماتی و صنفی تجمیع و از شهرها خارج شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران، به اهداف مهم در راه اندازی شهرک‌های صنفی اشاره کرد و گفت: این مهم در سالهای گذشته ازمصوبات هیئت دولت بوده که به علت برخی خلاءهای قانونی فراگیرنشده بود، اما با راه اندازی دو شهرک صنفی بنکداران و برنج درشهرستان آمل، بازار رقابتی سالم و هدفمند در میان صنف‌های مشخص، جلوگیری از رانت و شتاب‌بخشی به روند خدمات‌رسانی بهتر ونیز سالم وکیفی ترعرضه محصولات بدون حضور واسطه‌ها از فروشنده اصلی به مصرف کننده خواهد بود.

وی همچنین از پیگیری برخی مشکلات مطرح شده از سوی هیئت مدیره شهرک صنعتی وصنفی بنکداران آمل ازجمله تأمین اجتماعی و امور مالیاتی در ستاد تسهیل رفع موانع واحدهای تولیدی وصنعتی استان خبر داد وگفت: با پیگیری وتعاملی که با مدیرکل امور مالیاتی مازندران انجام خواهد شد، میز خدمت برای بررسی مشکلات برخی واحدهای خدمات رسان درشهرستان آمل ازجمله این شهرک صنفی با حضور مدیران استانی وشهرستان برای رفع موانع موجود فراهم خواهد شد.

کد خبر 5541052

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن مجید فانی شهرک صنعتی کرمانشاه عید غدیر خم بوشهر عید غدیر 1401 ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل شیوع کرونا حجاب و عفاف خراسان رضوی شورای نگهبان ایلام صنفی بنکداران شهرستان آمل راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب