Web Analytics Made Easy - Statcounter

«انجمن حقوق‌شناسی»، مؤسسه فرهنگی هنری «حقوق و هنر» و «خانه اندیشمندان علوم انسانی» با اهدای سپاس‌نامه از رضا دُرمیشیان برای ساخت فیلم «مجبوریم» تقدیر کردند.

به گزارش ایسنا براساس اعلام روابط عمومی فیلم، شب گذشته ۲۶ تیرماه در مراسمی که به دبیری تهمورث بشیریه ـ رئیس هیات مدیره انجمن علمی حقوق‌شناسی ـ برگزار شد،  وحید آگاه (مدیر عامل موسسه حقوق و هنر)، غلامرضا حداد (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی)، شاپور منوچهری (نایب رئیس پیشین کانون وکلای دادگستری مرکز)، علیرضا میلانی فر (وکیل دادگستری و پزشک) و مانوش منوچهری (مشاور حقوقی) به تحلیل حقوقی، پزشکی ، جامعه شناسی و صنفی فیلم «مجبوریم» پرداختند و بعد با حضور شاپور منوچهری از سازنده فیلم تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن تقدیر از رضا درمیشیان آمده است: «مؤسسه فرهنگی هنری «حقوق و هنر» به عنوان نهادی در جستجوی ارتباط و تحلیل جهان حقوق با دنیای هنر، «انجمن حقوق‌شناسی» به عنوان انجمنی فعال در عرصه جامعه برای تبیین ذات و منزلت حقوق از منظر دانشگاهی و «خانه اندیشمندان علوم انسانی» به عنوان مأمنی برای جامعه مدنی در عرصه علوم انسانی و اجتماعی، فیلم سینمایی «مجبوریم» را ارج می نهند و از جنابعالی به عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان این فیلم، سوای زیبایی‌های هنری و شایستگی‌های سینمایی فیلم، به جهات «پرداخت هنرمندانه به مقوله حق و حقوق، جایگاه دعاوی منفعت عمومی، ارزشمندی نهاد وکالت و وکیل در اجتماع، تمرکز و نور انداختن به آسیبی اجتماعی، تبیین و شفافیت جایگاه پزشکان و مسوولیت اجتماعی آنها، ارائه تصویری واقعی و منصفانه از دادگاه، دادرسی و نقش وکیل و دغدغه‌مندی اجتماعی سپاسگزاریم.»

«مجبوریم» برنده پنج جایزه بین‌المللی است که در این میان سه جایزه بهترین فیلم تماشاگران از فستیوال‌های وزول فرانسه، آسیاتیکای رم ایتالیا و چینه‌چیتای هلند است. پیش‌تر کانون وکلای دادگستری استان بوشهر ، کانون وکلای دادگستری شهر گیلان و انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اهدای لوح تقدیری از ساخت این فیلم تقدیر کرده بودند.

«مجبوریم» هم اکنون در دو پلتفرم نماوا و فیلمیو به صورت آنلاین اکران می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم مجبوریم رضا درمیشیان علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد