Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محمد بحرانی ـ صداپیشه جناب خان ـ در این یادداشت با یادآوری اینکه هفت سال از همکاری‌اش با «خندوانه» می‌گذرد و پیش از آن هم همکاری‌هایی با رامبد جوان داشته است، به سیل انتقادهایی که در سال‌های اخیر به دلایل مختلف به رامبد جوان شده است اشاره و تاکید کرد که گاهی خودش هم منتقد او بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مافیا به تلویزیون می‌آید | اعلام زمان دقیق پخش؛ گرداننده کیست؟ واکنش رامبد جوان به مخالفینی که به خندوانه حمله کردند | همیشه به دنبال مکان خندوانه هستیم | می‌خواهم یک فیلم کمدی بسازم

بحرانی در عین حال نوشت: در این سال‌های همکاری با این آدم، بزرگترین انگیزه را دیدم برای ساخت یک برنامه درست و باکیفیت و شاهد بودم که برای رسیدن به این هدف تمام جان و وقت و انرژی و عشقش را گذاشته است.

او در ادامه اضافه کرده است: نمی‌دانم «خندوانه» توانسته اهداف سازندگانش را برآورده کند یا نه اما می‌دانم تمام تلاشش را کرده که یک برنامه سرگرم‌کننده باشد که دغدغه هم داشته باشد و حرف هم بزند و باور کنید حرف زدن با هزاران اصلاح برای رسیدن به پخش کار ساده‌ای نیست.

محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان

او سپس به امکان ساخته نشدن «خندوانه» اشاره کرده و آورده است: «ضبط «خندوانه» تمام شده و فکر می‌کنم ۱۰ برنامه برای پخش مانده باشد. شاید بعد از این «خندوانه» برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر «خندوانه» ساخته شود یا نه و معلوم نیست اگر ساخته شود من در «خندوانه» باشم یا نه. از شما خواهش می‌کنم هر گونه کم‌کاری و خطایی را که در این سال ها از خندوانه، سازنده‌اش رامبد جوان و همکارانش دیده اید، به بزرگی خودتان و محدودیت توان این برنامه ببخشید. و در این شک نکنید که این همه توان تیم بود. ما بیش از این زوری و استعدادی نداشتیم.»

کد خبر 691347 منبع: ایسنا برچسب‌ها تلویزیون مجری جناب‌خان تلویزیون - برنامه تلویزیونی برنامه طنز- خندوانه رامبد جوان تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون مجری جناب خان تلویزیون برنامه تلویزیونی برنامه طنز خندوانه رامبد جوان تلویزیون صدا و سیما رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر

والنسیا با ترکیب جوان خود به دنبال بازگشت به روزهای خوش گذشته است.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. والنسیا تحت هدایت روبن باراخا با جوان ترین ترکیب ممکن مقابل بارسلونا به میدان رفت.

به نقل از اوپتا؛ میانگین سنی ترکیب 11 نفره والنسیا در شروع بازی مقابل بارسلونا فقط 22 سال و 198 روز بود. این جوان ترین ترکیبی است که یک تیم در لالیگا حداقل طی 20 سال اخیر به زمین می فرستد. والنسیا با 47 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت ها در جستجوی سهمیه لیگ اروپا یا حداقل لیگ کنفرانس اروپا است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد