Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه کردستان گفت: حفظ عنوان سنندج شهر خلاق موسیقی جهان وظیفه یک دستگاه خاص نیست، وظیفه داریم همه در کنار هم در راستای مسولیت اجتماعی برای حفظ این عنوان ارزشمند تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رحمت صادقی در جلسه هماهنگی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه کردستان و شهرداری سنندج، با تاکید براینکه شهر خلاق موسیقی برندی برای کل استان است و مختص دستگاه و یا نهاد خاصی نیست، اظهار کرد: هر کس در حد توان و جایگاه خود در حفظ این عنوان ارزشمند بین المللی باید تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متولی شبکه شهرهای خلاق، یونسکو است با توجه به اینکه یونسکو یک سازمان علمی و آموزشی است ارتباط زیادی با دانشگاه دارد و ما به عنوان متولی دانشگاه کردستان وظیفه خود می دانیم در حفظ عنوان شهر خلاق موسیقی با جدیت پای کار باشیم.

رئیس دانشگاه کردستان با بیان اینکه هدف یونسکو از دادن عناوین شهرهای خلاق ایجاد رفاه و توسعه هرچه بیشتر در جوامع است، گفت: قطعا زمانی که شهرها توسعه پیدا میکنند که زیست پذیرتر باشد و عناوین شهرهای خلاق به این مهم کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کسب عنوان شهر خلاق موسیقی به راحتی بدست نیامده است، گفت: وظیفه داریم همه در کنار هم در راستای مسولیت اجتماعی برای حفظ این عنوان ارزشمند تلاش کنیم.

 وی اضافه کرد: بدنه دانشگاهی در حفظ و ماندگاری عنوان شهر خلاق موسیقی می تواند بیشترین نقش را داشته باشد، جامعه دانشگاهی در قبال جامعه وظایفی دارند که باید به تعهد خود نسبت به مردم عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت و تلاش در راستای تدوین دانشنامه موسیقی اقدامی ارشمند است که انجام آن را وظیفه خود می دانیم، عنوان کرد: حمایت مادی و معنوی از گروه های موسیقی که در راستای مسولیت اجتماعی قدم بر می دارد را نیز وظیفه خود می دانیم.

رئیس دانشگاه کردستان در مورد انعقاد تفاهم نامه در راستای تدوین دانشنامه موسیقی هم گفت: معتقدیم کار با تفاهم نامه جلو نمی رود چرا که ضمانت نامه ان کم است اما دانشگاه کردستان از قبل تفاهم نامه با شهرداری دارد که تدوین این تفاهم نامه را در قالب آن در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی توجه و دیدگاه فرهنگی و دلسوزانه شهردار سنندج نسبت به رفع مشکلات ورودی دانشگاه کردستان و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای فضای بصری مناسب در این محدوده را قابل تقدیر دانست و گفت: خوشبختانه دیدگاه فرهنگی و علمی که در مدیریت فعلی شهرداری سنندج وجود دارد کار را برای همکاری بیشتر این دو مجموعه تسهیل کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه در راستای توسعه شهر و رفاه شهروندان از لحاظ فکری و مشورتی با شهرداری همکاری و راهکارهای علمی، عملیاتی و به روز برای حل مشکلات شهر را ارائه خواهیم داد، افزود: شهرداری رسالت زیادی دارد و می‌تواند در کیفیت زندگی شهروندان نقش آفرینی کند به همین منظور دانشگاه کردستان در راستای مسئولیت اجتماعی خود، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری علمی و فکری با شهرداری اعلام می‌کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان دانشگاه کردستان شهر خلاق موسیقی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟

حجاب در کنار ابعاد مذهبی و فرهنگی، در کشور ما دارای قوانینی مصوب از سوی مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی است؛ در این قوانین، دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی وظیفه پیگیری اجرای قانون حجاب را بر عهده دارند و این وظیفه تنها مشمول برخی نهادهای خاص مانند فراجا نیست.

گرافیک: نگین نصراللهی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟