Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:38:13 GMT

یک مدرسه خیرساز در اهواز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۹۹۰۲

یک مدرسه خیرساز در اهواز افتتاح شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان در آیین افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه خیرساز گفت:خوزستان سال گذشته رتبه نخست را در ساخت مدرسه در کشور را به خود اختصاص داده است.

آقای قربانی ادامه داد: نقش خیران مدرسه ساز در استان بسیار پر رنگ و مطلوب است و این مدرسه ۱۵ کلاسه به همت خیر مدرسه ساز هاشم موسی پور احداث و بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در حال حاضر بیش از پنج هزار خیر در استان وجود دارد که با تلاش و همت آن‌ها توانستیم مدارس بسیاری در استان احداث و به بهره برداری برسانیم و قرار است بیش از هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی سال تحصیلی جدید خود را در این مدرسه آغاز کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در آیین افتتاح این مدرسه گفت:مدرسه سازی یک توفیق الهی است و مجموعه خیران مدرسه ساز از پدیده‌های ارزشمند کشور هستند

آقای گمراوی می‌گوید: در این  مدرسه ۱۵ کلاسه، هزار دانش آموز که قبلا در ۲ ساختمان با قدمت ۶۰ سال درس می‌خواندند مشغول به تحصیل می‌شوند.

به گفته او، ۳۶ پروژه آموزشی و فرهنگی و ۱۶۲ کلاس درس ساخته شده است.

آقای گمراوی گفت: بزرگترین مجتمع فنی و حرفه‌ای در لشکر آباد، مدرسه ۱۲ کلاسه اتباع خارجه در بوستان، پروژه ۱۲ کلاسه مجتمع فنی دخترانه در ناحیه یک اهواز در دست احداث می‌باشد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز می‌گوید: به زودی تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه طرح سبز در شهرک برق اهواز منعقد می‌شود، همچنین برای تخصیص اعتبار پروژه‌های نیمه تمام نیز به کمک‌های مالی نیازمند هستیم تا هر چه زودتر این طرح‌ها به بهره برداری برسند.

گفتنی ست خیر مدرسه ساز، حاج هاشم موسی پور تاکنون ۵۰ کلاس درس را احداث کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه خیر ساز نوسازی و تجهیز مدارس مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: عملیات احداث مسیر پل شش با پیشرفت ۷۵ درصد و مسیر پل ولایت با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال طی مراحل پایانی است.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: پروژه احداث مسیر پل ولایت به طول دو کیلومتر و عرض ۴۰ متر یکی از پروژه‌های مهم شهرداری اهواز در سال جاری است که شامل زیرسازی، بهسازی، جدول‌گذاری، کفپوش، روشنایی و احداث آبراهه می‌شود.

وی افزود: این طرح شامل دو مسیر رفت و برگشت است که در یک مسیر آن عملیات زیرسازی انجام و در مسیر دوم نیز تاکنون ۱۷۰۰ مترمربع آسفالت‌ریزی انجام شده است، این مسیر دارای شش لاین جدول‌گذاری است که سه لاین آن تکمیل و مابقی در حال احداث است و تا شهریور با اعتباری بالغ بر ۴۰۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: اجرای فاز دوم آبراهه، جدول‌گذاری قسمت‌های باقی‌مانده، روشنایی، احداث مسیر راستگرد شهرک قائم از جمله پروژه‌های باقیمانده این پروژه است که در حال اجرا هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: مسیر منتهی به پل ششم یکی دیگر از مسیرهایی است که در صورت احداث و بهره‌برداری از آن در روان‌سازی ترافیک منطقه تاثیر بسزای دارد، زیرسازی این پروژه و جدول‌گذاری در حال انجام است، به نحوی که تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مرادحسینی اضافه کرد: طول این پروژه ۳۴۲۰ متر است که با بودجه‌ای ۳۵ میلیارد ریالی در حال احداث است و در تلاش هستیم تا ابتدای شهریور این پروژه تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749638

دیگر خبرها

  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه