Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‌های غنا هشدار می‌دهند که مردم باید از غار‌ها فاصله بگیرند و همه محصولات گوشتی را پیش از مصرف بپزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غنا اولین موارد ویروس مرگبار ماربورگ را گزارش کرده است. این یک بیماری به شدت مسری و عضو همان خانواده‌ای است که باعث بیماری ابولا می‌شود.

  غنا می‌گوید دو نفر مبتلا شده بودند که اخیرا در بیمارستانی در منطقه آشانتی در جنوب این کشور درگذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  آزمایش آن‌ها پیشتر در ماه جاری مثبت شد و اکنون توسط آزمایشگاهی در سنگال تایید شده است.   مقام‌های بهداشتی در این کشور غرب آفریقا می‌گویند ۹۸ نفر اکنون به دلیل تماس احتمالی با این بیماران در قرنطینه هستند.   درحال حاضر درمانی برای ماربورگ وجود ندارد -، اما پزشکان می‌گویند که نوشیدن آب زیاد و معالجه برخی از عوارض بیماری، شانس زنده ماندن را افزایش می‌دهد.   این ویروس از خفاش میوه به انسان منتقل می‌شود و از طریق مایعات بدن از انسان به انسان سرایت می‌کند.   این یک بیماری شدید و اغلب مرگبار است که علائم آن شامل سردرد، تب، درد عضلانی، استفراغ خونی و خونریزی می‌شود.   مقام‌های غنا هشدار می‌دهند که مردم باید از غار‌ها فاصله بگیرند و همه محصولات گوشتی را پیش از مصرف بپزند.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موعود شمخانی تایید شد

به گزارش خبرآنلاین، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900707

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند