Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@05:30:21 GMT

سلام بر فرمانده این بار در عیدولایت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۰۶۷۴

سلام بر فرمانده این بار در عیدولایت

 گروه زندگی : صبح امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه جمعی از مردم تهران در میدان منیریه گرد هم آمدند تا در عید سعید غدیر و روز تجدید پیمان با ولایت ضمن جشن و شادی، سرود بین المللی سلام فرمانده را محکم تر و با اقتدارتر از همیشه بخوانند.  در این مراسم که از ساعت ۹:۳٠صبح و در گرماگرم تیرماه، با اجرای حامد سلطانی آغاز شد پس از تلاوت آیاتی از کلام الهی،گروه سرود آوای حرم به اجرا و  ذاکران اهل بیت (ع)به مولودی خوانی و مدح امیر المؤمنین (ع)پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حضور پرچم اهدایی آستان قدس رضوی و خادمی از چایخانه حرم،  بهانه ای شد تا حاضران صلوات خاصه امام هشتم را دسته جمع بخوانند و دلها روانه حرم رضوی شوند.
در آخر هم با حضور حاج ابوذروحی،همه حاضران در جشن ولایت  سرود سلام فرمانده را یکصدا خواندند و سلام بر به ولی عصر و زمانمان را عاشقانه فریاد زدند.
پس از پایان مراسم، اجتماع پرشور مردم از میدان منیریه به سمت  چهار راه گلوبندک همراه و هم قدم شدند تا ضمن مولودی خوانی و همخوانی سرود سلام فرمانده در طی مسیر برای پذیرایی و صرف ناهار به حسینیه کربلایی هابروند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: منیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم