Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، پس از کسب موفقیت تیم المپیاد زیست شناسی ایران در جهان، دکتر سامان حسین خانی، رئیس کمیته علمی المپیاد زیست‌شناسی کشورمان به عنوان عضو اصلی کمیته جهانی المپیاد زیست‌شناسی انتخاب شد.

 این برای اولین بار است که ایران در ترکیب اصلی کمیته جهانی قرار می‌گیرد.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم ۴ نفره ایران با حضور دانش آموزان مهدی افشاری اسفید واجانی، امیر رضا زینالی، محمدامین کیانی و محمد مهدی رحیم‌پور موفق به کسب ۴ مدال طلا و رتبه نخست در جهان شد و دکتر سامان حسینخانی به مدت چهارسال به عنوان عضو کمیته سه نفره بین المللی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم ملی المپیاد زیست شناسی ایران با کسب چهار مدال طلا در سی و سومین المپیاد بین المللی زیست شناسی، رتبه اول جهان را از آن خود کرد. 

مهدی افشاری، امیررضا زینالی، محمد امین کیانی و محمد مهدی رحیم پوراعضای تیم چهار نفره کشورمان در این رقابت علمی بودند که توانستند با کسب چهار مدال طلا بهترین نتیجه ادوار المپیاد زیست شناسی از سال ۱۳۷۸ تا ۱۴۰۰ را به خود اختصاص دهند.

المپیاد جهانی زیست ۲۰۲۲ امسال به میزبانی ارمنستان و با حضور ۶۵ کشور به صورت حضوری برگزار شد که ایران و روسیه به طور مشترک در رده نخست قرار گرفتند.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: المپیاد زیست شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب زیر به میدان می‌رود:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • روز جهانی کار و کارگر