Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:55:46 GMT

کلنگ احداث بوستان غدیر در ورامین به زمین خورد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۱۲۵۰

کلنگ احداث بوستان غدیر در ورامین به زمین خورد

به گزارش خبرنگار ایرنا، رفع محرومیت شهری و توجه به مناطق حاشیه ای و کم برخوردار از اولویت های مجموعه مسئولان شهرستان ورامین بوده که در این راستا شهرداری به عنوان یک مجموعه خدمت رسان نقش مهمی را می تواند ایفا کند.

در این راستا با حضور جمعی از مسئولان و مردم ورامین ، کلنگ احداث پارک ۱۲ هزار متری غدیر با بودجه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در خیرآباد ورامین بر زمین خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم گفت: توجه به مناطق محروم ، حاشیه ای و کم برخوردار شهری از اولویت مسئولین شهرستانی است که در این راستا از ابتدای سال لکه گیری و آسفالت معابر و دیگر پروژه های شهری در دستور کار شهرداری ورامین قرار گرفته است.

مجید درویشی افزود: یکی از وعده هایی که به مردم زحمتکش منطقه خیرآباد داده شده بود احداث فضای سبز و پارک مناسبی برای مردم این منطقه بود که این اتفاق امروز رقم خورد و کلنگ احداث آن زده شد.

وی خاطر نشان کرد: پارک غدیر در ۱۲ هزار متر مربع و با بودجه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که با همت مجموعه شهرداری و وعده ای که داده شده است در ۵ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان ورامین  مناطق کم برخوردار شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: احداث پارک غدیر در فضایی بالغ بر ۱۲ هزار متر ، تامین زمین از سوی شهرداری و احداث کلانتری ، ساخت سوله ورزشی در خیرآباد شمالی و دیگر پروژه ها نشان دهنده‌ اهمیت مناطق حاشیه ای برای برای مجموعه شهرستان و مدیرت شهری است.

درویشی افزود: رفع محرومیت در مناطق شهری با اقداماتی جز این چنین اتفاق نخواهد افتاد و کلنگ زنی احداث این پارک در این عید بزرگ و انجام دیگر پروژه ها بیانگر عمل به وعده های داده شده برای از بین بردن محرومیت ها در حاشیه های شهری است.

وی با اشاره به خدمت بی منت و صادقانه در سایه همدلی و وفاق مسئولین یادآور شد: خدمت بی منت و صادقانه که به رضایت مندی مردم از نظام انقلاب اسلامی منجر خواهد شد، جزبا همدلی  و اتحاد بین مسئولان اتفاق نخواهد افتاد .

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم ورامین مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم ورامین مدیریت شهری عید سعید غدیرخم ورامین مدیریت شهری حاشیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک

محمدحسن اسدی در کوهپیمایی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک که با همت اداره رفاه کارکنان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برای این کوهپیمایی بزرگ به فال نیک می‌گیریم، از حضور در اجتماع خانواده شهرداری شیراز ابراز خرسندی کرد.

اوافزود: امروز را روزی برای ورزش خانوادگی و سلامت جسم قرار دادیم تا ورزش و نشاط اجتماعی را در خانواده بزرگ شهرداری شیراز ترویج دهیم.

شهردار شیراز از تلاش دست‌اندرکاران برای ثبت روزی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و تقدیر کرد.

اسدی گریزی نیز به تاریخچه ایجاد فضای تفریحی و امن بوستان کوهستانی دراک زد و یاد و نام همه کسانی که در ۱۲ سال گذشته در بهبود فضای این بوستان نقش داشتند، گرامی داشت.

او همچنین به تدبیر مدیریت شهری برای تحول این نقطه از کلان‌شهر درراستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: پروژه پارک آبی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عملیات اجرایی پروژه آکواریوم نیز درحال انجام است.

شهردار شیراز خبر احداث تله کابین را نیز به خانواده بزرگ شهرداری این کلان‌شهر داد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به اقدامات شهرداری شیراز به‌ویژه نوروز با توجه به حجم بالای گردشپذیری این کلان‌شهر و برنامه‌های پیش‌رو از همراهی خانواده بزرگ شهرداری با مدیریت شهری و رقم خوردن اتفاقات خوب تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم