Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر غرفه ویژه بازی و سرگرمی کودکان و شرکت کنندگان در جشن غدیر که دارای فرزند کوچک هستند با همکاری گروه جهادی شهدای مدافع حرم برپا شده است.

الهه اسدی مسؤول موکب شهدای مدافع حرم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره فعالیت این غرفه گفت: قبل از شروع مراسم که قرار بود رأس ساعت ۱۸ برگزار شود به دلیل حضور کودکان مشتاق و علاقمند برای شرکت در این غرفه فعالیت خود را زودتر موعد آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کودکان به دلیل علاقه فراوانی که به نقاشی دارند با وجود اینکه موضوع نقاشی آزاد بود اما نقاشی‌های مرتبط با غدیر را به تصویر کشیدند. از جمله وسایل بازی در این غرفه به کودکان ارائه می‌شود.

مسؤول موکب شهدای مدافع حرم درخصوص برنامه‌های بزرگسالان گفت: موکب شهدای مدافع حرم به منظور راهنمایی خانواده‌ها و همچنین توجه آنان به سلامت جسمی خود و اعضای خانواده به برپایی میز مشاوره خانواده و برپایی میز طب اسلامی اقدام کرده است که الحمد الله با استقبال خوب شرکت کنندگان در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر مواجه شدیم.

اسدی خاطرنشان کرد: توزیع شربت و شیرینی و شکلات از دیگر برنامه‌هایی است که توسط گروه جهادی موکب شهدای مدافع حرم صورت می‌پذیرد.

کد خبر 5541174 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر خم هیات مذهبی شهدای مدافع حرم عید غدیر 1401 عید غدیر خم مهمونی 10 کیلومتری قرآن کریم فعالیت های قرآنی عید غدیر 1401 جشن عید غدیر قرآن غدیر خم سازمان تبلیغات اسلامی شیعه کتاب هیات مذهبی واقعه غدیر موکب شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز روانشناس که در مجموعه دهکده نشاط ولیعصر و به همت سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد، افزود: نقش روانشناسان در امیدآفرینی و سازندگی روح و جان بشر و تلاشی که برای زیبا زندگی کردن و بهینه بودن به کار می‌برند بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: نقش درمانگر جسمی و روحی ناهنجاری‌ها و نقص‌ها از یک سو، نقش پیشگیری و ممانعت از آسیب‌ها از یک سو؛ اما اینکه بتوان قدرت و توانمندی فرد را به کار گرفت و استعدادهای او را شناخت و در او انگیزه و امید ایجاد کرد از مهم‌ترین کار روانشناسان است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: تدوین منشور مشاوره خانواده از مسوولیت‌هایی است که در سند مهندسی فرهنگی کشور بر عهده این معاونت قرار گرفته است و در ماه‌های قبل به تدوین نهایی رسید که بعد از رفتن به شورای مهندسی فرهنگی، عمومی خواهد شد.

وی بیان کرد: از وظایف دیگری که در ماه‌های آغاز به کار دولت از جانب رئیس جمهور بر عهده این معاونت گذاشته شد، برنامه‌ریزی برای پیشگیری یا کاهش طلاق بود که در این خصوص برنامه‌هایی را به ستاد ملی زن و خانواده بردیم و پس از تصویب، نتیجه نهایی در کمیسیون‌های فرعی و اصلی دولت مصوب و ابلاغ شد.

خزعلی همچنین گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به طراحی پلتفرم همساز برای زوجین نوپا اشاره نمود، تا از روزی که ازدواج می‌کنند مشاور خانواده در اختیار آنها قرار بگیرد و هر ماه با آنها تماس گرفته شود. در این طرح همچنین آموزش‌هایی برای مهارت زندگی و ارتباط به زوجین داده می‌شود تا دچار مشکل نشوند.

وی ابراز امیدواری کرد مشاورین و روانشناسان در اجرای این برنامه معاونت را پشتیبانی و همراهی نمایند.

وی در ادامه مشاوره‌های روانشناسی و حقوقی را از جمله حمایت‌هایی دانستند که می‌توان به زنان سرپرست خانوار ارائه نمود.

در انتهای این مراسم از روانشناسان و مشاوران برتر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6091291

دیگر خبرها

  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد