Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@05:31:28 GMT

سردار به طارمی: دوستت دارم!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۱۷۱۵

سردار به طارمی: دوستت دارم!

به گزارش "ورزش سه" ۳۰ ساله شدن مهدی طارمی مقارن با روزهایی بود که حواشی مربوط به نیمکت تیم ملی دامن بازیکنان را هم گرفت.
در این بین، اختلاف عقیده سردار آزمون و مهدی طارمی در خصوص سرمربی تیم ملی نگرانی‌های بسیاری به دنبال داشت مخصوصا که این دو بازیکن زوج اصلی خط حمله تیم ملی در بازی‌های گذشته بودند.
با این حال، تولد مهدی طارمی بهانه‌ای شد تا سردار آزمون مطابق با صحبت‌هایش در برنامه فوتبال برتر نشان دهد اختلافی با دوست و همبازی‌اش ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار با انتشار یک عکس از خودش و طارمی در استوری صفحه شخصی‌اش، برای مهاجم بوشهری فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرد و نوشت:
"داداش گلم تولدت مبارک، از صمیم قلب می‌خوام بهترین تیم دنیا بازی کنی و کلی بترکونی. دوست دارم."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند