Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین، جشن بزرگ مردم تهران با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلومتری» به مناسبت عید غدیر از چهارراه ولیعصر تا چهارراه پارک وی دقایقی پیش آغاز شد و بناست تا ساعت ٢٢ ادامه یابد. البته به گفته ساسان زارع، سخنگوی ستاد مردمی این جشن قطعا این مهمانی فراتر این ساعت ادامه خواهد یافت.

این جشن، یک رویداد جمعی است که به همت گروه‌های مردمی و تسهیل گری برخی از نهادها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میهمانی میزبان اصلی و میهمان‌های آن را مردم تشکیل می‌دهند و هیأت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول مسیر چهارراه ولی‌عصر (عج) تا چهارراه پارک‌وی، موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای مختلف برپا کرده‌اند.

در این مهمانی ۶۰۰ موکب مردمی بناست به مردم در قالب‌های مختلف خدمت‌رسانی کنند. دومیلیون پرس غذا و میان‌وعده برای پذیرایی از مردم تهران در این مهمانی تدارک دیده شده است و بناست ۱۱۰ هزار اسباب بازی میان کودکان توزیع شود.

همچنین ۴۰ مجموعه شهربازی در این مسیر برای کودکان تدارک دیده شده است تا در این عید بزرگ مسلمانان ساعاتی خوش را برای آنان رقم بزند. ۱۵۰ گروه سرود نیز در قالب ۷۰ استیج امروز اجرای برنامه خواهند داشت.

عوامل برنامه عصر جدید، خندوانه، میدون، مل مل، منم بچه مسلمان، رنگین کمان، خاله شادونه، عمو مهربان و سایر شخصیت‌های محبوب در این مراسم بزرگ حضور خواهند داشت.

در بخشی از این برنامه در قالب پویش هدیه اسباب بازی، رضا هلالی و محمد حسین پویانفر بناست در میدان ولیعصر با بچه‌ها سرود این پویش را همخوانی کنند.

مردم تهران در تیپ‌ها و طبقات مختلف این جشن را گرامی داشته‌اند و لحظه به لحظه به موج جمعیت افزوده می شود.  این نشان از همان شور و شوق و تپش‌های عاشقانه مردم به مولای متقیان، امام علی(ع) دارد که عبای متبرک پیامبر مهربانی‌ها، محمد(ص) در چنین روزی، هنگام بازگشت از حج به او رسید. .

بازی خانوادگی پاراگون را در همین حوالی سراغ داریم. بچه‌ها برای شرکت در این بازی در صف ایستاده‌اند. ۴ مهره قرمز و ۴ مهره آبی امتیازات مختلفی را نصیب بچه‌ها می‌کند. اگر کودک یا نوجوانی ۸ امتیاز کسب کند، یک ماشین اسباب‌بازی جایزه می‌گیرد. 

امروز، روز جشن غدیر است و خیابان ولیعصر(عج) حد از چهار راه ولیعصر تا پارک‌وی سرشار از نشاط، هیجان، ترانه‌خوانی و هیجان است. 
 

کد خبر 691418 برچسب‌ها عید غدیر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد آزمون در این شهر

سازمان سنجش جزییات برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: «به اطلاع داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید.

به گزارش مهر، کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع خواهد شد.

همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.»

به دلیل وقوع سیل در استان خراسان جنوبی حدود ۶۰ داوطلب از آزمون صبح پنجشنبه در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ جا ماندند.

دکتر پورعباس رییس سازمان سنجش تاکید کرده بود: با هماهنگی دولت، آزمون اختصاصی برای این گروه را در دو هفته آینده برگزار می‌کنیم. این موضوع به این افراد اطلاع رسانی می‌شود و داوطلبان آمادگی خود را تا دو هفته آینده حفظ کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور

دیگر خبرها

  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی