Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:03:19 GMT

۲۲ هزار کارگاه در بوشهر تحت پوشش تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۱۹۳۵

۲۲ هزار کارگاه در بوشهر تحت پوشش تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس دیری شامگاه دوشنبه‌ در جشن عید غدیر استان بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت و همچنین بزرگداشت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: استان بوشهر ۳۴۶ هزار نفر بیمه شده اصلی دارد که در ۲۲ هزار کارگاه اشتغال دارند و شماری نیز بیمه آزاد هستند.
وی بیان کرد: شمار بازنشستگان تامین اجتماعی در استان بوشهر نیز اکنون ۳۵ هزار نفر است که با احتساب  خانواده‌‎ها شمار آنها به ۷۷ هزار نفر می‎‌رسد که پرداختی ماهانه آنها ۱۶۸ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: امنیت امروز صنعت و تولید کشور مرهون تلاش بازنشستگان است که باید همواره قدردان آنان باشیم.
دیری ادامه داد: شمار مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز  در استان بوشهر یک هزار و ۷۰۰ نفر است که ماهانه هشت میلیارد تومان به آنان پرداخت می‏‌شود و در ارتباط با سایر تعهدات کوتاه مدت نیز ماهانه پنج میلیارد تومان پرداخت می‏‌شود.
وی یادآور شد: از مجموع جمعیت یک میلیون و ۲۷۸ هزار نفری استان حدود ۷۵ درصد جمعیت استان در پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
دیری اضافه کرد: از لحاظ عملکردی نیز استان بوشهر عملکردی خیره کننده در بین استان‏‌های کشور دارد به نحوی که در آخرین ارزیابی صورت گرفته در نیمه دوم سال گذشته رتبه‌‏های نخست و دوم کشور را کسب کرده است.
وی یادآور شد:  این ارزیابی در ۳۹ شاخص صورت گرفته است که از شاخص‌‎ترین آنها می‌توان به تکریم ارباب رجوع، تسهیل در خدمت رسانی به جامعه هدف و ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه ‌شده‌ها است.
سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر در بخش تامین اجتماعی ۱۵ شعبه اصلی، ۱۵ شعبه اقماری و هفت کارگزاری داشته و در بخش درمان نیز سه بیمارستان و هفت درمانگاه دارد.
در این آئین سید علی بکاء به عنوان بازنشسته برتر استانی و کشوری و احمد عبیدی، غلامرضا دلاویزیان، عباس خواجه و علی اصغر صدیق به عنوان پنج بازنشسته برتر استانی تجلیل شدند.
 

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی بوشهر بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بوشهر بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بوشهر بازنشستگان تامین اجتماعی استان بوشهر هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است