Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سنندج با تاکید بر اینکه معتقدیم رویدادهای فرهنگی باید پشتوانه علمی و اکادمیک داشته باشد، گفت: تدوین دانشنامه موسیقی را با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه کردستان در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدانور رشیدی در جلسه هماهنگی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه کردستان و شهرداری سنندج، با تاکید بر اینکه شهر خلاق موسیقی برندی برای کل استان است و مختص دستگاه و یا نهاد خاصی نیست، اظهار کرد: هر کس در حد توان در راستای حفظ و مانی این عنوان وظایفی دارد که باید انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری به عنوان پیشانی و دبیرخانه و نماینده استان در این پروژه بزرگ نقش آفرینی می‌کند و در کنار سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها هر آنچه در توان داشته باشد را دریغ نخواهد کرد.

عنوان شهر خلاق موسیقی یک برند جهانی مثبت برای شهر سنندج است

وی از تمام کسانی که در کسب عنوان سنندج شهر خلاق موسیقی جهان نقش آفرینی کرده‌اند به خصوص دکتر اردلان تقدیر کرد و ادامه داد: عنوان شهر خلاق موسیقی یک برند جهانی مثبت برای شهر سنندج است که البته حفظ آن به مراتب دشوارتر از کسب این عنوان خواهد بود.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: یک سری تعهدات در مورد ساختمان‌ها، فرهنگ سراها، پارک‌های موسیقی و غیره برای حفظ این عنوان داده شده که مجموعه شورا و شهرداری تا این مقطع اقداماتی خوبی را در راستای عملیاتی کردن این تعهدات انجام داده است.

رشیدی اضافه کرد: مشغول توسعه و بهسازی پارک مسیر بلوار کردستان روبروی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به عنوان پارک موسیقی هستیم.

پارک سپیدار سنندج پارک موسیقی می‌شود

وی با بیان اینکه بهسازی و فضاسازی پارک سپیدار نیز در حال انجام است، گفت: مشغول رایزنی برای تملک ساختمان انتهایی این پارک هستیم تا بتوانیم با آزاد کردن مسیر دسترسی از این ضلع آسیب‌های اجتماعی در این نقاط را به حداقل ممکن برسانیم.

شهردار سنندج تاکید کرد: از نظر فضای شهری تعهداتی که به یونسکو داده شده حرکت‌های خوبی انجام و یا در حال اجراست که البته این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

رشیدی با بیان اینکه در بعد دیگر در زمینه تولید محتوا نیز برنامه ریزی های خوبی انجام گرفته است، گفت: در همین راستا فضا را به چند دسته تقسیم کردیم و براساس آن برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

کد خبر 589129

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری سنندج سنندج پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهرداری شهرداری ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر خلاق موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • ویکی فقه؛ دانشنامه‌ای در حوزه علوم اسلامی
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد