Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@00:04:14 GMT

با این نوشیدنی فشار خون خود را نرمال کنید

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۲۱۹۳

با این نوشیدنی فشار خون خود را نرمال کنید

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از بهداشت نیوز، آنجلیکا دووال، متخصص تغذیه، فیتوتراپیست در گزارشی در خصوص مصرف خیار در تابستان می‌نویسد: خیار یکی از محبوب‌ترین سبزیجات در تابستان و با ارزش‌ترین خاصیت خیار محتوای بالای درون آن است. دووال می‌گوید: خیار سرشار از پتاسیم است که این مزیت اصلی آن است.

این متخصص تغذیه ادامه می‌دهد: نوشیدن آب خیار ممکن است به عادی سازی فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آب خیار را با آب معدنی با ترکیب نصف به نصف بیفزایید، نعناع و لیمو اضافه کنید، یک لیموناد با طراوت دریافت می‌کنید. این نوشیدنی در گرما می‌تواند فشار خون بالا را کاهش دهد و احساس بهتری داشته باشید.

این متخصص تغذیه هشدار داد: با این حال، سبزیجاتی که در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند، گاهی حاوی موادی هستند که نه تنها سالم نیستند، بلکه برای سلامتی مضر هستند. به گفته او، خیارهای خریداری شده در مغازه باید پوست کنده شوند.

دووال معتقد است: در پوست خیار، نیترات‌ها و مواد شیمیایی که بخشی از کودها بودند جمع می‌شوند. آنها می‌توانند در حین رشد خیار وارد آن شوند. وقتی پوست آن را جدا می‌کنیم، محصول تمیزتر و با کیفیت‌تر به دست می‌آوریم.

این متخصص تغذیه گفت: سدیم موجود در خیار شور می‌تواند منجر به احتباس آب در بدن، تورم و افزایش فشار شود. ما می‌توانیم حداکثر فواید سلامتی از خیارهای تازه پوست کنده که بدون استفاده از مواد شیمیایی رشد می‌کنند به دست بیاوریم. بهتر است، خیارهایی را که از باغ خودمان چیده شده‌اند مصرف کنیم، زیرا ما به وضوح کنترل می‌کنیم که از چه کودهایی هنگام کاشت استفاده می‌کنیم  و به‌وضوح می‌دانیم که هیچ ماده شیمیایی در این محصول وجود ندارد.

منبع: بهداشت نیوز لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر فشار خون اخبار سلامت اخبار مطالب پزشکی اخبار مرتبط با این نوشیدنی فشارخونتان را نرمال کنید ۱۴۰۱/۴/۲۶ سنگ کلیه در تابستان و آنچه باید در مورد آن بدانید ۱۴۰۱/۴/۲۷ آیا پروتئین عضله می سازد؟ ۱۴۰۱/۴/۲۷ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۱/۴/۲۶) ۱۴۰۱/۴/۲۶ کرونا از طریق خون منتقل نمی شود ۱۴۰۱/۴/۲۶ قیمت دارو به شهریور ۱۴۰۰ باز می‌گردد ۱۴۰۱/۴/۲۶ آخرین ویدیو ها تابعیت ایرانی پس از آزمایش ژنتیک + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۲۱:۴۸ تشبیه عجیب رضا جاودانی از پیکه و شکیرا در تلویزیون + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۲۰:۵۵ تصادف شدید موتورسوار در هوای بارانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۲۰:۲۶ موتوسواری مفتی سرشناس سعودی با لباس غیرمتعارف جنجال آفرید + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۹:۲۸ هشدار درباره سرقت اطلاعات بانکی سهامداران عدالت ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۹:۰۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۲:۱۰ با این نوشیدنی فشار خون خود را نرمال کنید ۲۲:۰۵ مافیا به تلویزیون می آید ۲۱:۵۷ ۴ ایالت جدید به ایالت های ناراضی از عملکرد بایدن افزوده شد ۲۱:۵۴ روحانی: ای کاش دچار ۱۱ آذر ۹۹ نمی‌شدیم تا می‌توانستیم در اسفند ۹۹ تحریم ها را پایان دهیم ۲۱:۵۲ قبل از رنگ، موها را بشوریم یا نه؟ ۲۱:۵۱ تشریح جزئیات دستگیری پسر میرسلیم به اتهام همکاری با منافقین ۲۱:۴۸ تابعیت ایرانی پس از آزمایش ژنتیک + فیلم ۲۱:۳۹ چطور باید رمز اپل آیدی خود را تغییر دهیم؟ ۲۱:۲۸ اولین برنامه اسکوچیچ در تهران/ یک تیم قید بازی با ایران را زد! ۲۱:۲۵ سنگ کلیه در تابستان و آنچه باید در مورد آن بدانید ۲۱:۱۸ رفیعی: اختلاف نظر در تیم ملی مرتفع شده است ۲۱:۱۶ ۵ پیشنهاد تند و تیز برای آشپزی ایرانی ۲۱:۰۷ وقتی گیاهان شوکه می‌شوند چه کنیم؟ ۲۱:۰۱ مجوز سفر پرسپولیس به ترکیه صادر شد ۲۱:۰۰ مشکلات احتمالی ازدواج درونگرا‌ها با برونگرا‌ها ۲۰:۵۶ فوت کوزه گری درست کردن سبزی خورش قورمه سبزی ۲۰:۵۵ تشبیه عجیب رضا جاودانی از پیکه و شکیرا در تلویزیون + فیلم ۲۰:۵۲ استوری سردار آزمون در واکنش به شایعه اختلاف در تیم‌ ملی ۲۰:۳۹ ادعای عجیب درباره آینده کریستیانو رونالدو ۲۰:۳۵ پُر خرج ترین سریال های تاریخ کدامند؟ ۲۰:۰۸ تصاویر جدید از برآمدگی ایجاد شده در گنبد مسجد امام ۱۹:۵۹ فواید باور نکردنی انجیر تازه و انجیر خشک ۱۹:۴۵ بهترین روش های برای درمان بهانه گیری کودک ۱۹:۴۱ صحبت های جنجالی مهدی طارمی به پرتغال هم رسید ۱۹:۳۷ مهریه دختران دوره قاجار چقدر بود؟ ۱۹:۳۲ یک حرکت ساده برای بالا بردن کیفیت زندگی ۱۹:۲۸ موتوسواری مفتی سرشناس سعودی با لباس غیرمتعارف جنجال آفرید + فیلم ۱۹:۲۴ عید دیدنی روحانی با ظریف، آذری جهرمی، همتی و ... + عکس ۱۹:۰۹ در سایت سنجش مشخص است دختر بنده پزشکی قبول شده نه دامپزشکی / دلیل تخریب ها چیست؟ ۱۹:۰۴ هشدار درباره سرقت اطلاعات بانکی سهامداران عدالت ۱۹:۰۲ وقتی امواج دریا به بالای ساختمان های دو طبقه می رسد + فیلم ۱۸:۳۹ کرملین: ایران و روسیه دلار را کنار می گذارند ۱۸:۳۳ بدن انسان تحمل چه میزان گرما را دارد؟ ۱۸:۲۵ بیت کوین چه زمانی ۱۰۰ هزار دلاری می شود؟ ۱۸:۱۵ یک هسته و این همه خاصیت؟ ۱۸:۰۵ آیا پروتئین عضله می سازد؟ ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر بوش چند؟ (جدول) ۱۷:۵۹ چند راز کوچک که تنها باید افراد ۵۰ ساله بدانند ۱۷:۵۲ صحبت های جالب قهرمان کوچک عصر جدید + فیلم ۱۷:۵۱ معجزه آب برنج برای پوست ۱۷:۴۷ چگونه در واتساپ گیف بسازیم؟ ۱۷:۴۰ کدام داور قهرمان عصر جدید را درست حدس زده بود؟ + فیلم ۱۷:۱۹ جایزه ملّی روابط عمومی خلاق به ذوب آهن اصفهان رسید ۱۷:۱۰ خندوانه شاید به تاریخ بپیوندد! ۱۷:۰۵ ۲ ایرانی در جمع بهترین‌ مدافعان فوتبال آسیا ۱۶:۵۹ موبایل را می توان در یخچال گذاشت؟ + چند راه علمی برای خنک کردن گوشی ۱۶:۵۶ این نوشیدنی ها گرما را ضربه فنی می کند ۱۶:۵۵ دهک درآمدی خانوارمان را چطور تشخیص دهیم؟ ۱۶:۵۳ ترس خنده دار گاو غول پیکر از گربه + فیلم ۱۶:۴۷ تبریک ویژه باشگاه پورتو به مناسبت ۳۰ سالگی طارمی اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فشار خون اخبار سلامت متخصص تغذیه ۱۴۰۱ ۴ ۲۶ فشار خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی

معاون علمی رئیس‌جمهور از اختصاص ۱۵ هزار میلیارد تومان به معاونت علمی برای انجام پروژه‌های پیشران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نشست خبری سالیانه خود اظهار کرد: سال گذشته موافقتنامه های زیادی با دستگاه های بزرگ تشکیل شد. سال گذشته 20 کنسرسیوم بر موافقتنامه هایی در حوزه پتروشیمی، تجهیزات نفتی، معادن، فولاد،  ذوب آهن، محیط زیست و ... دارد.

وی تصریح کرد: ما در سال 1401 یک بودجه ای معادل 500 میلیون یورو نفت در اختیار معاونت برای ایجاد پروژه‌های پیشران قرار بگیرد و این پروژه ها پروژه‌هایی هستند که فن‌آورانه باشند و مردم مستقیما اثر آن را در زندگی خود بچشند که از جمله این فناوری ها پلاسما و واکسن است.

جت 72 نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!

دهقانی ادامه داد: در سال 1401 بودجه مصوب شد اما در روزهای پایانی سال 1401 به معاونت ابلاغ شد. در اسفند ماه بالاخره مصوب شد تا با حمایت رییس جمهور، قوه قضاییه و رییس مجلس و دبیر شورای عالی سران قوا مبلغ 15 هزار میلیارد تومان در قالب 2 بودجه 7 و 8 هزار میلیارد تومانی که 7 هزار میلیارد تومان در سال 1403 و 8 هزار میلیارد تومان در سال 1404 خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: تا امروز 26 پروژه پیشران توسط معاونت علمی و دستگاه‌های ذیربط تعریف شده است که توسط کنسرسیوم دانش‌بنیان انجام می‌شود.‌ ما همچنین سال گذشته 8 هزار میلیارد تومان اعتبار مالیاتی جذب کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آن‌ها را کند
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آنها را کند
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم