Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد اظهار کرد:‎‌ در پی ‌شکایت یکی از شهروندان مبنی بر مشاهده کانال همسریابی در ‌تلگرام و کلاهبرداری ۶۵۰ میلیون ریالی از وی با این شیوه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان ‌پلیس فتا استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی، متهم دریکی از استان‌های مرکزی مورد شناسایی قرار گرفت و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و دستگیری وی به استان مربوطه ارسال شد.

سرهنگ ابوطالبی گفت: کلیه کانال‌هایی که با عنوان همسریابی، ‌دوست‌یابی و... فعالیت می‌کنند غیرقانونی بوده و صرفاً برای اخاذی و کلاهبرداری ایجاد شده‌اند. ‌

این مقام انتظامی تاکید کرد: بسیاری از افرادی که در این کانال‌ها فعال هستند با سرقت تصاویر و هویت دیگران به دنبال کلاهبرداری و ‌باج‌خواهی از شهروندان هستند و هویت‌های آن‌ها واقعی نیست. به هیچ عنوان فریب وعده‌های دروغین در کانال‌های همسریابی و... را نخورید و به آن‌ها اعتماد نکنید. ‌

رئیس پلیس فتا استان یزد با بیان اینکه این‌گونه کانال‌های مجرمانه به لحاظ اخلاقی بنیان خانواده را هدف قرار داده‌اند، ‌از شهروندان خواست:گزارش فعالیت این کانال‌ها را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی ‌‎ www.cyberpolice.ir ‎در بخش ‌فوریت‌های سایبری و یا شماره ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در میان بگذارند. ‌

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر کلاهبرداری اخبار حوادث اخبار مرتبط شگرد جدید کلاهبرداری با تلگرام و شبکه شاد ۱۴۰۱/۴/۲۷ سرقت به شیوه سریال یاغی ۱۴۰۱/۴/۲۷ تصادف شدید موتورسوار در هوای بارانی + فیلم ۱۴۰۱/۴/۲۷ دستگیری قاتلی که خریدار سانتافه بود ۱۴۰۱/۴/۲۷ برخورد مرگبار پراید و تیبا در لاهیجان ۱۴۰۱/۴/۲۷ ماجرای ویدئویی که از درگیری در میدان مرکزی تره بار تهران منتشر شده ۱۴۰۱/۴/۲۷ آخرین ویدیو ها تابعیت ایرانی پس از آزمایش ژنتیک + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۲۱:۴۸ تشبیه عجیب رضا جاودانی از پیکه و شکیرا در تلویزیون + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۲۰:۵۵ تصادف شدید موتورسوار در هوای بارانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۲۰:۲۶ موتوسواری مفتی سرشناس سعودی با لباس غیرمتعارف جنجال آفرید + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۹:۲۸ هشدار درباره سرقت اطلاعات بانکی سهامداران عدالت ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۹:۰۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۲:۲۸ صعود موشکی بسکتبال ایران در رنکینگ کاپ آسیا! ۲۲:۱۹ پنجره پرسپولیس باز شد ۲۲:۱۷ اولین خانه سالمندان ایران کجاست؟ ۲۲:۱۰ با این نوشیدنی فشار خون خود را نرمال کنید ۲۲:۰۵ مافیا به تلویزیون می آید ۲۱:۵۷ ۴ ایالت جدید به ایالت های ناراضی از عملکرد بایدن افزوده شد ۲۱:۵۴ روحانی: ای کاش دچار ۱۱ آذر ۹۹ نمی‌شدیم تا می‌توانستیم در اسفند ۹۹ تحریم ها را پایان دهیم ۲۱:۵۲ قبل از رنگ، موها را بشوریم یا نه؟ ۲۱:۵۱ تشریح جزئیات دستگیری پسر میرسلیم به اتهام همکاری با منافقین ۲۱:۴۸ تابعیت ایرانی پس از آزمایش ژنتیک + فیلم ۲۱:۳۹ چطور باید رمز اپل آیدی خود را تغییر دهیم؟ ۲۱:۲۸ اولین برنامه اسکوچیچ در تهران/ یک تیم قید بازی با ایران را زد! ۲۱:۲۵ سنگ کلیه در تابستان و آنچه باید در مورد آن بدانید ۲۱:۱۸ رفیعی: اختلاف نظر در تیم ملی مرتفع شده است ۲۱:۱۶ ۵ پیشنهاد تند و تیز برای آشپزی ایرانی ۲۱:۰۷ وقتی گیاهان شوکه می‌شوند چه کنیم؟ ۲۱:۰۱ مجوز سفر پرسپولیس به ترکیه صادر شد ۲۱:۰۰ مشکلات احتمالی ازدواج درونگرا‌ها با برونگرا‌ها ۲۰:۵۶ فوت کوزه گری درست کردن سبزی خورش قورمه سبزی ۲۰:۵۵ تشبیه عجیب رضا جاودانی از پیکه و شکیرا در تلویزیون + فیلم ۲۰:۵۲ استوری سردار آزمون در واکنش به شایعه اختلاف در تیم‌ ملی ۲۰:۳۹ ادعای عجیب درباره آینده کریستیانو رونالدو ۲۰:۳۵ پُر خرج ترین سریال های تاریخ کدامند؟ ۲۰:۰۸ تصاویر جدید از برآمدگی ایجاد شده در گنبد مسجد امام ۱۹:۵۹ فواید باور نکردنی انجیر تازه و انجیر خشک ۱۹:۴۵ بهترین روش های برای درمان بهانه گیری کودک ۱۹:۴۱ صحبت های جنجالی مهدی طارمی به پرتغال هم رسید ۱۹:۳۷ مهریه دختران دوره قاجار چقدر بود؟ ۱۹:۳۲ یک حرکت ساده برای بالا بردن کیفیت زندگی ۱۹:۲۸ موتوسواری مفتی سرشناس سعودی با لباس غیرمتعارف جنجال آفرید + فیلم ۱۹:۲۴ عید دیدنی روحانی با ظریف، آذری جهرمی، همتی و ... + عکس ۱۹:۰۹ در سایت سنجش مشخص است دختر بنده پزشکی قبول شده نه دامپزشکی / دلیل تخریب ها چیست؟ ۱۹:۰۴ هشدار درباره سرقت اطلاعات بانکی سهامداران عدالت ۱۹:۰۲ وقتی امواج دریا به بالای ساختمان های دو طبقه می رسد + فیلم ۱۸:۳۹ کرملین: ایران و روسیه دلار را کنار می گذارند ۱۸:۳۳ بدن انسان تحمل چه میزان گرما را دارد؟ ۱۸:۲۵ بیت کوین چه زمانی ۱۰۰ هزار دلاری می شود؟ ۱۸:۱۵ یک هسته و این همه خاصیت؟ ۱۸:۰۵ آیا پروتئین عضله می سازد؟ ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر بوش چند؟ (جدول) ۱۷:۵۹ چند راز کوچک که تنها باید افراد ۵۰ ساله بدانند ۱۷:۵۲ صحبت های جالب قهرمان کوچک عصر جدید + فیلم ۱۷:۵۱ معجزه آب برنج برای پوست ۱۷:۴۷ چگونه در واتساپ گیف بسازیم؟ ۱۷:۴۰ کدام داور قهرمان عصر جدید را درست حدس زده بود؟ + فیلم ۱۷:۱۹ جایزه ملّی روابط عمومی خلاق به ذوب آهن اصفهان رسید ۱۷:۱۰ خندوانه شاید به تاریخ بپیوندد! ۱۷:۰۵ ۲ ایرانی در جمع بهترین‌ مدافعان فوتبال آسیا ۱۶:۵۹ موبایل را می توان در یخچال گذاشت؟ + چند راه علمی برای خنک کردن گوشی ۱۶:۵۶ این نوشیدنی ها گرما را ضربه فنی می کند اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری اخبار حوادث ۱۴۰۱ ۴ ۲۷ پلیس فتا کانال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار

تین نیوز

سهم بخش حمل و نقل ریلی در جابجایی بار در سال 1401 تنها 8 درصد بود.

به گزارش تین نیوز، به تازگی کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماهه سال 1401 ، منتشر شده است.

در این کتابچه و در بخش بررسی سهم بخش های مختلف حمل و نقل در جابجایی مسافر، بار و ترانزیت در سال 1401 مشخص شده که در این سال، سهم بخش حمل و نقل ریلی در جابجایی بار 8 درصد بوده است.

در همین سال بخش حمل و نقل جاده ای سهم 92 درصدی از جابجایی بار را به خود اختصاص داده است.

در بخش ترانزیت کالا نیز، سهم بخش حمل و نقل ریلی در ترانزیت کالا 13 درصد و سهم بخش جاده ای 87 درصد بوده است.

در جابجایی مسافر نیز، حمل و نقل ریلی تنها 17 درصد از سهم جابجایی مسافر را به خود اختصاص داده و این در حالی است که بخش حمل و نقل جاده ای 72.4 درصد از جابجایی مسافر را به عهده داشته است.

سهم بخش حمل و نقل هوایی در جابجایی مسافر نیز 10.6 درصد بوده است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آنچه در کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماهه سال 1401 ، آمده است: همچنین مقایسه عملکرد سال 1401 شاخص های بخش حمل و نقل ریلی با بهترین رکورد ثبت شده طی 10 سال گذشته نشان می دهد، در سال 1401 جابجایی بار ( کل ) ریلی نسبت به سال بهترین رکورد ( سال 1399)  14 درصد کاهش عملکرد داشته است.

مقایسه عملکرد سال 1401 شاخص های بخش ریلی با بهترین رکورد ثبت شده طی 10 سال گذشته، نشان می دهد در سال 1401 ترانزیت ریلی نیز نسبت به بهترین سال رکورد ( سال 1400 ) 26 درصد کاهش عملکرد داشته است.

قابل ذکر است جابجایی مسافر ریلی در سال 1401 نسبت به بهترین سال رکورد ( سال 1398 ) به میزان 5 درصد افزایش عملکرد داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • (ویدئو) تصاویر دلخراش از بوفالوی نگون‌بختی که توسط کوروکودیل شکار شد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی