Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر برنامه‌ریزی و چشم‌انداز نداشته باشیم و از حالا برای آینده فکر نکنیم با بحران انرژی مواجه خواهیم شد؛ ساماندهی پساب‌های صنعتی برای استفاده در صنعت، تسریع در اجرای طرح‌های نیروگاهی، آبرسانی و تصفیه‌خانه‌ها باید با جدیت دنبال شده و به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌الله عباسپور در جشن بزرگ غدیر که دوشنبه شب ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در شهر سگزآباد بوئین‌زهرا برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیرخم، اظهار کرد: امام علی (ع) کسی است که همه صاحبان مکتب‌های الهی و زمینی هیچکدام نتوانستند عظمت آن حضرت را تکذیب کنند.

وی ادامه داد: حتی کسانی که اعتقادی به دین ندارند نیز عدالت علی (ع) را بهترین تئوری برای حاکمیت معرفی می‌کنند و امیدوارم در جمهوری اسلامی ایران نیز عدالت علی (ع) به طور تمام و کمال اجرا شود و برقرار باشد.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش درباره چالش‌های آب و برق استان قزوین گفت: برای مقابله بابحران‌های انرژی در آینده بایستی اجرای طرح‌های زیربنایی در صنعت آب و برق در اولویت دولتمردان قرار گیرد.

وی بیان کرد: توجه به مسائل زیربنایی از رسالت‌های کارشناسان و مدیران دلسوز و کاربلد است تا در آینده با چالش مواجه نشویم.

عباسپور افزود: امروز بر اساس هشدار کارشناسان خطر در بیخ گوش ماست و اگر برنامه‌ریزی و چشم‌انداز نداشته باشیم و از حالا برای آینده فکر نکنیم با بحران انرژی مواجه خواهیم شد.

وی عنوان کرد: ساماندهی پساب‌های صنعتی برای استفاده در صنعت، تسریع در اجرای طرح‌های نیروگاهی، آبرسانی و تصفیه خانه‌ها باید با جدیت دنبال شده و به سرانجام برسد.

این مسئول خواستار تسریع در ساخت سد بالاخانلو و واگذاری برخی طرح‌های عمرانی کوچک به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها شد تا منبع درآمد مناسبی برای مدیریت شهری تأمین شود.

به گزارش ایسنا، جشن بزرگ غدیر در بوئین زهرا با حضو حجت‌الاسلام شجاعی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و تعداد زیادی از اهالی منطقه و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروژه های عمرانی قزوين بویین زهرا استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار