Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صیادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان و محرومان تامین لوازم خانگی مورد نیاز آن‌ها است تا مشکلات این قشر از جامعه هدف کمتر شود.

وی اظهار داشت: بخشی از هزینه تأمین این لوازم خانگی از محل منابع داخلی کمیته امداد امام (ره) و بخش دیگر از محل کمک‌های مردمی و خیران بوده تامین شده است که بدون شک  با استمرار کمک‌های مردمی، در تأمین نیازهای مختلف محرومان گام‌های بیشتری برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی تصریح کرد: تأمین یخچال و فریزر، بخاری گازی، کولر آبی و آبگرمکن از جمله اقلامی است که به تناسب شرایط فصلی و نیاز مددجویان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

این مسوول تاکید کرد: با شروع فصل گرما همچنین ۲۷۰ دستگاه کولر با اولویت مناطق محروم و گرمسیر میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۸۵ دستگاه کولر با قدرت  ۶ هزار، و ۱۸۵ دستگاه هم با قدرت سه هزار و ۵۰۰  متناسب با نیاز مددجویان و اقلیم استان، بین خانواده‌ها توزیع شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در تأمین اقلام مورد نیاز زندگی محرومان تنها کالاهای مصرفی مورد توجه نیست بلکه تعمیر و بازسازی خانه و همچنین احداث یا مرمت سرویس بهداشتی و حمام نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان قزوین ۳۲ هزار خانوار تحت پوشش دارد، یادآور شد: از این تعداد ۵۱ درصد از خانواده‌های تحت پوشش در شهرها و ۴۹ درصد آنها در روستاها سکونت دارند.  

استان قزوین دارای ۶۷ هزار مددجوی مستمری‌بگیر از کمیته امداد است.

برچسب‌ها سلامت مستمری مددجویان مددجوی کمیته امداد استان قزوین مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت مستمری مددجویان مددجوی کمیته امداد سلامت مستمری مددجویان مددجوی کمیته امداد استان قزوین مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اهمیت تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره برداران گفت: ۴۳ هزار و ۳۵۷ تن انواع کود‌ شیمیایی، آلی و ریزمغذی در سال گذشته توسط شبکه تعاون روستایی در استان تامین و توزیع شد.

وی افزود: از این میزان ۴۲ هزار و ۶۴۰ تن کود‌های شیمیایی، ۴۳۹ تن کود‌های ریز مغذی و ۲۷۸ تن کود‌های آلی و زیستی بوده است.

رحمانی با بیان اینکه خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است، اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی شرکت‌های تعاونی روستایی که در واقع کشاورزان و روستائیان اعضاء و سهامداران آن هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

وی بیشترین کود‌های توزیع شده را؛ ازته، فسفاته و پتاسه عنوان کرد و گفت: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کود‌های شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی خرید و فروش می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: استفاده بیش از حد مصرف یک نوع کود و یا عدم مصرف کود دیگر باعث کاهش راندمان تولید محصولات کشاورزی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود