Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه موضوع متلاشی شدن باند موریانه‌های جنگل در سال گذشته خبر ساز شد اما به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان بار دیگر فعالان این باند به دلیل قاچاق چوب مورد پیگیری قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی پهلوان نسب در گفت‌وگو با گلستان ما گفت: پرونده تحت عنوان موریانه‌های جنگل در کردکوی تشکیل شده و  انتظار می رفت دستگاه قضایی خیلی سریع احکام این مجرمان را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان ادامه داد: اطلاع حاصل شد که این افراد با قرار وثیقه آزاد هستند و نسبت به قاچاق چوب اقدام کردند.

پهلوان نسب بیان کرد: قاچاق چوب عوامل مختلفی از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ساختاری بستگی دارد و قاچاق چوب خسارت‌های زیانبار فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در پی دارد و برای جلوگیری از بروز آثار این پدیده مخرب نیاز است سه کار انجام شود.

وی افزود: شناسایی ماهیت مجرمانه قاچاق و تحلیل بسترها و گسترش قاچاق و تعیین راهکارهای کنترلی از موضوعاتی است که باید رقم بخورد.

این مقام مسئول به علل اقتصادی قاچاق چوب اشاره کرد و گفت: بی ثباتی اقتصادی و ضعف در شبکه توزیع به موضوع قاچاق چوب دامن می‌زند و همچنین محدود بودن بازار مصرف از دیگر عوامل اقتصادی قاچاق چوب به شمار می رود و و کسانی که در حاشیه شهرها هستند به دلیل مشکلات اقتصادی به قاچاق چوب روی می آورند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قاچاق چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار دو تیم آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در لیگ دسته دوم جوانان تهران با اتفاقات عجیبی همراه بود و بعد از اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ مسابقه، عده‌ای به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و این چنین او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در ادامه می‌توانید ویدئویی در این باره را مشاهده کنید.

کد خبر 847411 منبع: ورزش سه برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • ارائه طرح جنگلداری چندمنظوره توسط محقق ایرانی
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه