Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:21:24 GMT

کدام سیستم صوتی برای ماشین شما مناسب تر است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۴۶۴۷

کدام سیستم صوتی برای ماشین شما مناسب تر است؟

این روزها خرید سیستم صوتی و ضبط ماشین یک خرید تخصصی محسوب می شود چرا که برندهای مختلف و طرح های متنوعی در بازار موجود است... - اخبار بازار -

این روزها خرید سیستم صوتی و ضبط ماشین یک خرید تخصصی محسوب می شود چرا که برندهای مختلف و طرح های متنوعی در بازار موجود است و هر کدام از این برندها سعی دارد در جلب مشتری گوی سبقت را از سایر رقبا برباید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی است که هر تولید کننده ای در تلاش است تا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان بگذارد اما در این بین ممکن است بسیاری از خریداران با تمامی این آپشن ها و امکانات آشنایی کامل نداشته باشند و یا حتی به بسیاری از این آپشن ها نیازی نداشته باشند. در این صورت خرید ضبط ماشین برای آن ها خریدی بلا استفاده به حساب می آید. در این مطلب سعی داریم به چند سوال ابتدایی اما مهم پاسخ دهیم.

 

چه کسانی باید برای خرید ضبط ماشین هزینه کنند؟

در روزگاری که تقریبا درصد بالایی از افراد جامعه ماشین شخصی دارند شاید مطرح کردن این سوال چندان ضروری به نظر نیاید اما مهم است بدانیم در چه صورتی هزینه برای خرید و تعویض ضبط ماشین  هزینه منطقی به شمار می رود؟ اگر شما نیز از آن دسته از شهرنشینانی هستید که ساعت های طولانی در ترافیک شهری گرفتار می شوید، اگر در زمینه موسیقی فعالید و یا اهمیت خاصی برای این صنعت و هنر قائلید، اگر شغل شما به گونه ای است که رانندگی های طولانی و دراز مدت را به همراه دارد، اگر در سیستم حمل و نقل عمومی خدمت می کنید مثلا راننده تاکسی هستید یا اتوبوس بین شهری را هدایت می کنید، تردید نکنید که داشتن سیستم صوتی خوب و با کیفیت می تواند تا ساعت ها شما را از مشغله های کاری و زندگی دور کند و فضایی دلچسب را در ماشین برایتان ایجاد کند. در این صورت درنگ نکنید و اعصاب خودتان را با تحمل صداهای بی کیفیت یک ضبط قدیمی خرد نکنید. تعویض سیستم صوتی قدیمی خودروی شما با یک ضبط نو و درجه یک، مانند خرید یک صندلی چرخدار خوب برای یک کارمند پشت میز نشین لازم و ضروری است.

برای خرید ضبط ماشین به چه مواردی باید دقت کنیم؟

تجربه ثابت کرده که توجه به برند تولید کننده سیستم صوتی نه تنها مفید که حتی ضروری است. برندهای خوب و بزرگ دنیا مانند سونی، پایونیر، جی بی ال و غیره شهرت و محبوبیت خود را بی دلیل به دست نیاورده اند و در زمینه تولید محصول درجه یک و خلق صداهای با کیفیت گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده اند. فلذا اگر قصد خرید یک سیستم صوتی خوب را برای خودروی خود دارید، اهمیت برند را در این بخش فراموش نکنید.

در کنار این مورد ، مهم است که برای راحتی کار با سیستم صوتی بتوانید از چند درگاه ورودی بهره مند شوید. این روزها برندهای مختلف امکان پخش از طریق سی دی و دی وی دی را خذف کرده اند و به جای آن ها پخش با کابل AUX و پخش مستقیم از طریق فلش را دارند. همچنین آن چه یک سیستم صوتی را متمایز می کند قابلیت پخش از طریق بلوتوث است که آپشن بسیار کاربردی و محبوبی به شمار می رود. چنانچه ضبط ماشین شما این امکان را داشته باشد، سرنشینان خودرو می توانند به راحتی و با اتصال بدون سیم گوشی خود به سیستم صوتی، آهنگ های مورد علاقه شان را پخش کنند. همچنین آپشن بلوتوث امکان برقراری تماس های صوتی را نیز فراهم می کند که از این طریق می تواند حتی به کاهش تصادفات رانندگی که به دلیل صحبت با موبایل اتفاق می افتند کمک کند.

 

کدام فروشگاه لوازم صوتی را انتخاب کنم؟

واقعیت این است که فراوانی و تنوع محصولات از یک سو و عرضه کنندگان بی شمار محصولات صوتی از سوی دیگر می تواند برای یک خریدار کمی گیج کننده باشد به ویژه اگر جزو افرادی باشید که تعویض و خرید سیستم صوتی برای شما خرید روتینی نباشد. خرید از یک فروشگاه لوازم صوتی  معتبر و مرجع می تواند کمک زیادی در این زمینه باشد چرا که در یک فروشگاه مرجع شما امکان اخذ اطلاعات در خصوص چندین برند و محصول را به طور همزمان خواهید داشت و می توانید شرایط، آپشن ها و قیمت های محصولات متنوع را با یکدیگر مقایسه کنید. همین مورد می تواند انتخاب را برای شما ساده تر کند.

آدیوکلاب  وبسایت و  فروشگاه لوازم صوتی اینترنتی است که می توانید به راحتی و صرف زمان کم در منزل خود، کامل ترین اطلاعات را در خصوص نمونه های موجود در بازار در آن پیدا کنید. محصولات در ادیو کلاب دارای قیمت های به روز شده و اطلاعات فنی کامل هستند که می تواند در تصمیم گیری شما نقش بسزایی داشته باشد. همچنین خرید از این وبسایت ایمن، راحت و سریع خواهد بود و تمامی محصولات با گارانتی معتبر شرکتی و تولید کننده عرضه می شوند. پس در انتخاب ادیو کلاب تردید نکنید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستم صوتی ضبط ماشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،برخی دانش آموزان زیرکوه که بر اثر سیلاب از کنکور سراسری  تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های کراس ارتش برای حضور در کنکور سراسری انتقال داده شدند. 



دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • شمش خم کن چیست؟
  • این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند + فیلم
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری