Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که طی چند روز گذشته بحث انتقال ستاره فرانسوی تیم گالاتاسرای به سپاهان خبرساز شده است اما باشگاه اصفهانی هنوز موضع خود را در خصوص این اخبار اعلام نکرده است. 

انتقال گومیس به سپاهان اما می تواند لیگ برتر ایران را تحت تاثیر قرار بدهد. رسانه های ترکیه ای هر روز خبری در این خصوص منتشر می کنند و امروز هم سایت «brospor» ترکیه در گزارشی به علاقه مندی باشگاه سپاهان برای جذب گومیس ستاره فرانسوی گالاتاسرای پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه ترکیه ای پیشنهاد باشگاه سپاهان به گومیس را غافلگیرکننده نامید و نوشت: «پیشنهاد انتقال غافلگیرکننده به بافتیمبی گومیس!

گالاتاسرای که امبای دیاگن را به فاتح کاراگومروک قرضی داد،پیشنهادی از سوی باشگاه سپاهان ایران برای گومیس گومیس دریافت کرده است.  بر اساس اخبار منتشر شده مدیران باشگاه ایرانی در حال مذاکره برای انتقال گومیس هستند و پیشنهاد یک میلیون یورویی خود را برای جذب این بازیکن به گالاتاسرای ارسال کرده اند. گفته می شود رقم ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار یورو هم قرار است به خود این بازیکن پرداخت شود.

به این ترتیب گومیس فرانسوی  با این انتقال به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد چرا که هزینه جذب او به بیش از ۵۵ میلیارد تومان خواهد رسید.

کد خبر 691523 برچسب‌ها خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، سر جیم رتکلیف با قدرت وارد منچستریونایتد شده و قصد دارد باشگاه را بعد از بیش از یک دهه دوباره مدعی قهرمانی لیگ برتر کند.

در هفته‌های اخیر مالک فعلی، چهره‌های جدیدی را در سطح مدیریت ورزشی (از جمله عمر برادا) معرفی کرده که به او کمک می‌کنند تا یک انقلاب کامل در تیم ایجاد کند و همانطور که تلگراف توضیح می‌دهد، کل تیم به غیر از سه نفر قابل انتقال به تیم‌های دیگر هستند.

قوانین فرپلی مالی پیش از این یونایتد را مجبور به فروش یا انتقال قرضی برخی از بازیکنان خود کرده و عدم ورود به لیگ قهرمانان همچنان حکایت از یک مشکل بزرگتر دارد. در هر صورت حضور نداشتن در لیگ قهرمانان باعث خواهد شد یونایتد مقصد جذابی برای ستاره‌ها نباشد.

 این باشگاه آنقدر در سیاست فروش خود جدی است که مارکوس رشفورد و برونو فرناندز را که از ستاره‌های باشگاه محسوب می‌شوند را نیز ممکن است در لیست فروش قرار دهد. مخصوصا اولی چون به عنوان یک بازیکن جوان محصول آکادمی، 100 درصد سود به طور کامل به فرپلی مالی تعلق می‌گیرد و آنها می‌دانند که می‌توانند مبلغ خوبی را برای مهاجمی که در این فصل کمتر از حد انتظار عمل کرده دریافت کنند. گفته می‌شود رشفورد مورد توجه پی اس جی قرار دارد.

تلگراف نوشته است که در یونایتد فقط کوبی ماینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند غیر قابل فروش هستند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج / رقم آنقدر بالا بود قلقلکم داد (فیلم)
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ببینید | ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • تصاویر نجومی یازدهم اردیبهشت (۳۰ آوریل)
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • تصاویر نجومی دهم اردیبهشت (۲۹ آوریل)
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس