Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم انصاری فرد به درهای خروجی باشگاه آاک نزدیک تر شده است

باشگاه آ.اک یونان شماره پیراهن مهاجم ایرانی را به بازیکنی دیگر داد.

به گزارش طرفداری، آینده کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان با باشگاه آ.اک به نظر می رسد به خط پایان رسیده است.

در همین رابطه سایت « novasports» یونان خبر داد آ.اک اکنون در کشور هلند اردو زده و خبری از کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی در این اردو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه یونانی خبر داد باشگاه آ.اک در اقدامی عجیب حتی شماره پیراهن 10 کریم انصاری فرد در تیم آ.اک به بازیکنی دیگر به نام  «استیون زوبر» داده تا پرونده جدایی این بازیکن ایرانی از تیم بسته شود.

احسان حاج صفی و میلاد محمدی دیگر بازیکنان ملی پوش کشورمان در تیم آ.اک هستند. انصاری فرد یک سال دیگر با آ.اک قرار داشت ولی به نظر می رسد باشگاه یونانی به هر نحوی قصد دارد مهاجم ایرانی را در لیست خروج بگذارد.

ترجمه از فارس

اخبار داغ 

اعلام آمادگی شرکت های مورد تایید فیفا برای راه اندازی VAR در ایران + سند واکنش سردار آزمون به تولد طارمی / عکس روبرت لواندوفسکی در تست های پزشکی بارسلونا / عکس رئیس آینتراخت فرانکفورت: نمی دانم کوستیچ در یوونتوس چه می خواهد؛ او آنجا سکونشین خواهد شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریم انصاری فرد باشگاه آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:‌ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.


منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد