Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقصودلو گفت: طی روز‌های گذشته با افزایش دمای هوا در استان، مصرف برق نیز در استان افزایش یافته که بیش از سهمیه تخصیص داده شده است.

او گفت: تاکنون خاموشی در استان اتفاق نیفتاده، اما برای ادامه این روند نیازمند همراهی مشترکین است.

مقصودلو در مورد راهکار‌های مدیریت مصرف برق گفت: تنظیم درجه کولر بر روی ۲۴ تا ۲۶ و در ساعات اوج مصرف (۱۲ تا ۱۷) به طور متناوب استفاده از پنکه به مدت ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در اوج بار حتما لوازم الکترونیکی از مدار خارج شود و خاموش کردن حتی یک لامپ اضافه نیز به مدیریت مصرف برق کمک می‌کند.

به گفته مقصودلو بهتر است لوازم برقی پر مصرف مانند لباسشویی و ظرفشویی در ساعات ابتدایی صبح روشن شوند.

او در مورد وضعیت کاری چاه‌های کشاورزی گفت: از ابتدای شروع مدیریت مصرف، برق تمام چاه‌های کشاورزی هر روز به مدت ۵ ساعت قطع می‌شد، اما طبق رایزنی‌هایی که انجام شد قطعی برق چاه‌ها به ۳ ساعت کاهش یافته است.

او گفت: مشترکین می‌توانند در صورت نیاز با شماره‌های ۱۲۱ و ۳۲۲۵۲۰۰۵ تلفن دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشترکین برق مدیریت مصرف صرفه جویی برق قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت

یوسف ساجد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت گفت: طبق گزارشات واصله متأسفانه مصرف قارچ‌های خود رو و سمی در مناطق مختلف کشور تاکنون منجر به فوت، نارسایی کبدی و بستری شدن تعدادی از هموطنان به خصوص ساکنان و گردشگران در مناطق کوهستانی و مرتعی شده است.

ساجد ادامه داد: با مصرف قارچ‌های سمی علائم مسمومیت ۴ تا ۵ ساعت و گاهی تا ۲۴ ساعت به صورت تهوع، استفراغ، اسهال، شکم درد، بی‌حالی، عطش، سرگیجه و همچنین عوارض روحی مانند توهم، خواب آلودگی، تشنج یا بی‌قراری ظاهر می‌شود.

وی گفت: همشهریان اگر قصد مصرف قارچ دارند بهترین روش استفاده از قارچ‌های پرورشی و بسته بندی شده موجود در سطح بازار است.

کد خبر 6095734

دیگر خبرها

  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان