Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@13:06:20 GMT

سگ هار جان جوان جویباری را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۵۴۱۱

سگ هار جان جوان جویباری را گرفت

فکوری رئیس مرکز بهداشت شهرستان جویبار گفت: مرحوم کیوان واحدی اهل روستای زرین‌کلای این شهرستان، دو ماه قبل به دلیل حمله یک سگ ولگرد دچار گزیدگی شد، که پس از انتقال به بیمارستان ولی عصر شهرستان قائم شهر و انجام درمان‌های مربوطه، به دلیل بیماری هاری مداوا بر روی او اثر نداشته و جان خود را از دست داد.

او می‌گوید: این دومین فوتی بر اثر بیماری هاری شش ماه گذشته در شهرستان جویبار بوده و منشأ آن حمله‌ی سگ ولگرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته رئیس مرکز بهداشت شهرستان جویبار افزایش جمعیت سگ‌های ولگرد، بهداشت عمومی و جان مردم شهرستان را به مخاطره انداخته و در بسیاری از مناطق شهر، کوچه‌ها و روستا‌های این شهرستان سگ‌های ولگرد جمع آوری نمی‌شوند، که باید چاره‌ای اساسی برای آن اندیشیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری هاری سگ هار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: در یک ماه گذشته ۲ هزار و ۵۳۰  کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان ضبط و از چرخه عرضه خارج شد.

وی بیان کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این اجناس، با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب معدوم می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش