Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سهام عدالت گونه‌ای یارانه است که بنابر نظر دولت نهم (ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد)، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار شد.در اواسط دهه ۱۳۸۰ دولت سهام خود را در ۴۹ شرکت بین مردم تقسیم کرد که با این کار بیش از ۴۹ میلیون نفر از جمعیت کشور مشمول دریافت سهام عدالت شدند. دولت، هدف از عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر طرح سهام عدالت، بخشی از سهام شرکت‌های دولتی معین، به قشرهای کم‌درآمدتر فروخته می‌شود.در ادامه آخرین خبر از سهام عدالت را می خوانیم.

​امید ارباب گفت: با توجه به کلاهبرداری‌های جدید که در خصوص سود سهام عدالت انجام شده، افراد باید به این نکته  توجه داشته باشند که هیچ ارگانی از طریق شماره موبایل‌های شخصی، اقدام به ارسال پیامک نمی‌کند. نکته مهم‌ترین اینکه تمام سامانه‌های دولتی با پسوند .IR  تمام می‌شوند و پسوند‌های دیگر مورد اعتماد و قبول نیستند.

به گفته ارباب در خصوص شکل کلاهبرداری اشخاص باید گفت، این افراد با راه‌اندازی سایت‌های جعلی، اقدام به فیشینگ می‌کنند و اشخاص را به سایت مشابه هدایت و به هر شکلی افراد را مجاب می‌کنند که اطلاعات بانکی خود را ارائه دهند. افراد در صورت مواجه با چنین مواردی حتما با سامانه ۱۵۶۹ تماس حاصل کنند.

او می‌گوید افراد برای پیگیری اخبار سود سهام عدالت لازم است به سایت‌های معرفی شده شرکت سپرده گذاری به نشانی سهام عدالت دات آی‌آر یا درگاه جامع ذینفعان بازار سرمایه مراجعه کنند. در این سایت‌ها همه اطلاعات مورد نیاز وجود دارد. همچنین خود بانک‌ها حتما در زمان واریز سود اعلام می‌کنند که این سود برای سهام عدالت است. افرادی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند قطعا مشکلی در حساب‌های بانکی‌شان وجود داشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: اقتصاد ایران امنیت اطلاعات سود سهام سهام سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند