Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری «رویترز» به نقل از منابع آگاه خبر داد، سازمان ملل بر طرف‌های درگیر در یمن اعمال فشار می‌کند تا شاید بتواند آتش‌بس در این کشور را به مدت شش ماه تمدید کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دوازدهم خردادماه بود که «هانس گروندبرگ» فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن اعلام کرد، طرفین درگیر در یمن با همان شروط قبلی توافق اصلی موافقت کردند که آتش‌بس دو ماه دیگر (یازدهم مرداد) تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین ارتباط دو منبع مطلع به خبرگزاری «رویترز» اعلام کردند، سازمان ملل برای تمدید شش ماهه این آتش‌بس بر طرف‎های درگیر در یمن اعمال فشار می‌کند.

هفته گذشته، همزمان با جنایت ائتلاف سعودی در «صعده» (با هفده کشته و زخمی)، هانس گروندبرگ فرستاده سازمان ملل به یمن در گزارش خود به شورای امنیت مدعی شد، تعداد قربانیان غیرنظامی یمنی در طول دوره آتش‌بس کمتر شده است.

وب‌سایت «الخبر الیمنی» در واکنش به این اظهارات نوشت، سخنان گروندبرگ باب اتهامات به سازمان ملل مبنی بر تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایات ائتلاف را باز کرده است.

آمار رسمی صادره از سوی وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن حاکی از آن است که ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به هیچ وجه به آتش‌بس در این کشور پایبند نیست.

پایگاه خبری الخبر الیمنی، ضمن نقل از این آمار، گزارش داد، طی دوران آتش‌بس از دوم آوریل (۱۳ فروردین) تا ۳۰ ژوئیه (نهم تیر) ۳۸۷ غیر نظامی یمنی به ضرب حملات ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعمال فشار آتش بس سازمان ملل سازمان ملل آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال

غلامحسین بهمنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: همه ساله در ۶ ماهه نخست سال پیک مصرف تولید است که مسئولان با برنامه ریزی مناسب در خصوص واردات و اشباع بازار  می‌توانند از التهابات قیمت جلوگیری کنند.

او نرخ مصوب هرکیلو شکر برای مصرف کننده را ۳۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نبود سیاست و برنامه ریزی مناسب موجب شده تا قیمت هرکیلو شکر در بازار به بالای ۴۰ هزارتومان برسد.

بهمنی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال روزانه ۷ تا ۸ هزارتن شکر مورد نیاز است، گفت:  با توجه به آنکه شکر کشت پاییزه تنها ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزارتن است، از این رو انتظار می‌رود یک میلیون تن کسری از طریق واردات تامین شود تا نوسانی در بازار رخ ندهد.

دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر ادامه داد: بنابر آمار قیمت هرتن شکر خارجی تحویل بنادر ۵۶۰ یوروست که با احستاب ارز نیما، برای واردکننده ۲۲ تا ۲۳ هزارتومان تمام می‌شود و بدین ترتیب هرکیلو شکر تصفیه شده در سامانه بازارگاه ۲۸ هزارتومان عرضه می‌شود.

او با بیان اینکه سالانه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزارتن شکر در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: بنابر آمار سالانه یک میلیون و ۴۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن شکر در داخل تولید و مابقی با احتساب ذخایر استراتژیک وارد کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد