Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:51:29 GMT

آخرین جزییات ارایه خدمات بیمه‌ای به حجاج

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۵۸۲۳

آخرین جزییات ارایه خدمات بیمه‌ای به حجاج

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسین عاشوریان درباره موضوع بیمه حجاج اظهار کرد: پوشش بیمه‌ای مناسب و کامل برای زائران حج تمتع ۱۴۰۱ و افزایش تعهدات بیمه گر نسبت به سنوات قبل، یکی از مهمترین اقدامات دست اندرکاران حج و زیارت به حساب می‌آید؛ خوشبختانه خدمات بیمه‌ای را به بهترین و کامل‌ترین صورت برای زائران در نظر گرفتیم که نگرانی و دغدغه‌ای در این زمینه وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین گزارش قرارداد بیمه‌ای زائران حج تمتع ۱۴۰۱ با بیمه ایران منعقد شده و شروع پوشش بیمه‌ای از ۴۸ ساعت قبل از خروج از کشور تا ۷۲ ساعت پس از ورود به کشور تعیین شده است.

مسئول واحد پشتیبانی ستاد مکه مکرمه در حج تمتع امسال گفت: بر همین اساس میزان تعهدات در نظر گرفته شده برای پوشش بیمه‌ای زائران حج تمتع ۱۴۰۱ اعلام شد که شامل بیمه درمان، عمر، حادثه و مسئولیت بار می‌باشد.

عاشوریان با بیان اینکه پیش تر تعهدات بیمه گر به اطلاع عموم رسیده و حتی کاروان‌ها نیز در این زمینه اطلاعات کاملی داشته اند، تصریح کرد: طی موسم حج تمتع امسال تاکنون (تا روز سه شنبه ۲۸ تیرماه) ۱۵ فقره معرفی نامه بابت ادامه درمان در ایران و همچنین ۵۰ فقره معرفی خسارت بار زائران در ایران از سوی بیمه گر صادر شده که پرداخت آن در کشور تقدیم می‌شود.

وی افزود: همچنین از ابتدای موسم تاکنون ۶۰۰ فقره خسارت ایاب و ذهاب (عزیمت بیماران به بیمارستان از هتل‌های محل اقامت به مرکز پزشکی حج در عربستان و بالعکس) پرداخت شده است.

عاشوریان ادامه داد: همچنین طی موسم متأسفانه سه نفر از هموطنان به دیار باقی شتافتند که نامه پرداختی تعهدات بیمه گر در ایران نسبت به بازماندگان این عزیزان نیز صادر شده است.

وی با بیان اینکه مدیران کاروان‌ها نسبت به اطلاع رسانی به موقع در خصوص بیمه باید دقت عمل ویژه ای داشته باشند.

گفتنی است سازمان حج و زیارت پیش تر تعهدات بیمه گر را منتشر کرده و همچنین این موضوع به کاروان‌ها ابلاغ شده است.

کد خبر 5541844 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: حج تمتع بیمه خدمات درمانی شهرداری تهران شورای شهر تهران عید غدیر خم بهزیستی حج تمتع مهمونی 10 کیلومتری آلودگی هوا شورای شهر سازمان حج و زیارت گردشگری سازمان تامین اجتماعی شهر تهران میراث فرهنگی پلیس راهور تعهدات بیمه گر بیمه ای حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی