Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید حسین حسینی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ پرونده‌ای با موضوع قتل عمد در شهرستان سنندج با شکایت اولیای دم، برای صلح و سازش به سفیران صلح استان کردستان ارجاع شد.

وی افزود: پس از طی سه سال و برگزاری چندین جلسه صلح و سازش توسط سفیران صلح استان، در نهایت خانواده مقتول موفق به اخذ رضایت کتبی از اولیای دم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان کردستان ادامه داد: با آزادی این زندانی، دومین پرونده قتل عمد در سال جاری منجر به رضایت و صلح و سازش شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال جاری بتوانیم در راستای صلح و سازش و با استفاده از ظرفیت متنفذین، معتمدین، ریش سفیدان و سفیران صلح استان، گام های بیشتری برداشته و از طریق این اقدامات در راستای ارج نهادن به سنت های اسلامی و دینی و همچنین گسترش فضای صلح و سازش در جامعه موثرتر واقع شویم.

برچسب‌ها دادگستری کل استان کردستان قصاص دادگستری کردستان سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کل استان کردستان قصاص دادگستری دادگستری کل استان کردستان قصاص دادگستری کردستان سنندج صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود