Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری دوره کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا جمالزاده سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری دوره کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار در دانشگاه خبرداد و گفت: دانش آموختگان این رشته، قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی شناخت و بکارگیری مفاد قوانین و مقررات مربوط به کسب و کار، تاسیس و راه اندازی واحدهای کوچک کسب و کار را در فرایند آموزش حدود دو ساله کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این خبر افزود: در نظام‌های اقتصادی مقوله بازار به عنوان مهمترین رکن و عامل تعیین کننده رونق اقتصادی کشور مطرح است. در سال‌های اخیر تغییرات بنیادی در بازار، محیط کسب و کار را تبدیل به محیطی پر تلاطم و توام با خطرات زیاد کرده است، دراین شرایط لزوم برخورد علمی با مقوله کسب و کار و حرکت به سمت جایگزینی الگو‌های نوین به جای روش‌های سنتی، ایجاب می‌نماید که دست اندرکاران واحد‌های صنفی با اصول و روش‌های کسب و کار آشنا شوند.

وی افزود: دانش آموختگان این رشته، قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی، چون اداره واحد‌های صنفی تولیدی، خدمات فنی، خدماتی و توزیعی، شناخت و بکارگیری مفاد قوانین و مقررات مربوط به کسب و کار، تاسیس و راه اندازی واحد‌های کوچک کسب و کار، شناسایی نیاز‌های مطلوب مشتریان و تامین آن‌ها را در فرایند آموزش حدود دو ساله کسب می‌کنند.

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: کاردان کسب و کار در بخش‌های بازرگانی، بازاریابی، منابع انسانی، واحد‌های برنامه‌ریزی بازاریابی، بخش‌های پشتیبانی فروش و واحد‌های لجستیک سازمان‌ها، متصدی واحد ارتباط با مشتریان (CRM) در واحد‌های کسب و کار از جمله مشاغل قابل احراز برای دانش آموختگان این دوره می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، جمالزاده افزود: مشتری مداری، سرپرستی واحد‌های کسب و کار، مدیریت بازاریابی، فنون فروش، خرید و فروش الکترونیکی، برنامه ریزی و طراحی کسب و کار، طراحی و چیدمان فروشگاه، اصول و مبانی زنجیره تامین، نقش و جایگاه واحد‌های صنفی کوچک و متوسط برخی از دروس این رشته می‌باشند.

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش در محیط کار این دوره نیز شامل ۵۱۲ ساعت آموزش عملی در حوزه‌های بازرگانی، واحد‌های ارتباط با مشتریان، واحد‌های فروش و پشتیبانی واحد‌های بازرگانی و همچنین بخش‌های منابع انسانی به همراه مدرسان و خبرگان با تجربه در این حوزه شغلی در قالب دروس کاربینی و کارورزی ۱ و ۲ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علمی کاربردی دانشگاه دوره کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد:هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تایید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است