Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@17:04:26 GMT

ستاره دورتموند به سرطان مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۶۰۵۵

ستاره دورتموند به سرطان مبتلا شد

 

به گزارش تابناک از ایلنا، بوروسیا دورتموند فاش کرد که سباستین هالر، خرید جدید این باشگاه به سرطان بیضه مبتلا شده است. هالر 28 ساله در ماه ژوئیه از آژاکس پس از لذت بردن از یک فصل دیدنی 2021-22 به دورتموند پیوست، به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا که در 8 بازی 11 گل به ثمر رساند.

اما این مهاجم در جریان تمرینات پیش فصل در باشگاه جدیدش بیمار شد و معاینات پزشکی بعدی این بیماری را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند در مورد هالر چه گفته است؟

این باشگاه در وب سایت رسمی خود توضیح داد: "سباستین هالر، مهاجم بوروسیا دورتموند به دلیل بیماری مجبور شد کمپ تمرینی دورتموند در باد راگاز سوئیس را زودتر ترک کند و قبلاً به دورتموند بازگشته است."

این ملی پوش 28 ساله اهل ساحل عاج از درد پس از تمرین صبح دوشنبه شکایت کرد.

باشگاه ادامه داد: در جریان معاینات شدید پزشکی در نهایت طی روز یک تومور در بیضه ها کشف شد که طی روزهای آینده معاینات تکمیلی در مرکز پزشکی تخصصی انجام خواهد شد.

"بوروسیا دورتموند خواهش می کند که حریم خصوصی بازیکن و خانواده اش رعایت شود و سوالی مطرح نشود. به محض کسب اطلاعات بیشتر، با مشورت بازیکن به شما اطلاع خواهیم داد."

سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند افزود: این خبر امروز برای سباستین هالر و همه ما شوکه کننده بود. کل خانواده دورتموند برای سباستین آرزوی بهبودی کامل در اسرع وقت دارند و ما می توانیم دوباره او را به زودی در آغوش بگیریم. ما تمام تلاش خود را برای اطمینان از دریافت بهترین درمان ممکن انجام خواهیم داد."

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر دورتموند هالر آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امروز در یک دیدار حساس برای ‏کسب سهمیه چمپیونزلیگ به مصاف لایپزیش رفته است. ‏

با اینکه بازی تا اوایل نیمه دوم به ضرر دورتموند پیش رفته اما ‏جیدون سانچو در حال حاضر خوشحال‌ترین بازیکن این است. ستاره ‏انگلیسی بعد از مدت‌ها مواجه بودن با انتقادهای شدید موفق شد ‏مقابل لایپزیش گل اول تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر ‏برساند. ‏

درحالیکه 20 دقیقه از بازی می‌گذشت یولیان برانت بازی را به زیبایی ‏از مرکز زمین به جناح راست عوض کرد. وولف ارسالی بلند به تیر دوم ‏داشت و از این لحظه به بعد نوبت هنرنمایی سانچو بود. دفاع ‏لایپزیش در دفع توپ اشتباه کرد تا توپ به سانچو برسد. او توپ را ‏روی پای راست خود آورد و با شوتی استثنایی به گوشه بالای دروازه ‏یکی از زیباترین گل‌های این هفته را به ثمر رساند.‏

سانچو بیشتر از هر چیز از این خوشحال بود که توانسته جواب ‏انتقادها را بدهد. او در زمان شادی بعد از گلش دست‌ها را روی گوش ‏خود گرفت تا به منتقدان پیامی روشن بدهد: حالا دیدید! صدایتان را ‏نمی‌شنوم!‏

دیگر خبرها

  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص