Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات اول تا سوم اولین دوره مسابقه استعدادیابی «نوترانه» در حالی معرفی شدند که این سه هنرمند به اجرای مشترکی برای ایران پرداختند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برگزیدگان اولین دوره از مسابقه استعدادیابی «نوترانه» که با تمرکز بر موسیقی بومی و محلی ایران از شبکه شما روی آنتن رفت، همزمان با شب عید غدیر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمود محمودی تهیه‌کننده «نو ترانه» در این زمینه بیان کرد: امیر محمد نصیری برگزیده اول، عبدالرحمان باطوری دومین منتخب و محمد شادی سومین برگزیده اولین دوره جشنواره نوترانه هستند.

وی در تشریح فرآیند انتخاب این هنرمندان گفت: حدود ۱۰۰۰ خواننده متقاضی برای برنامه داشتیم که از میان آن‌ها ۱۴۰ نفر به راستی آزمایی دعوت شدند و در نهایت ۴۰ خواننده وارد جشنواره شدند. از این ۴۰ نفر ۸ نفر به نیمه نهایی رسیدند که چهار نفر با رای داور‌ها و چهار نفر با رای مخاطبان انتخاب شدند و مرحله نیمه نهایی با این ۸ نفر برگزار شد و در شب عید غدیر ۳ نفر اول معرفی شدند.

سه هنرمند برگزیده این رویداد اقدام به هم‌خوانی قطعه‌ای برای ایران کردند که شعر آن سروده حمیدرضا حسینی (دبیر جشنواره) بود و آهنگسازی و تنظیم آن را میلاد ابراهیمی برعهده داشت. میکس و مستر و ناظر ضبط این قطعه هم مجید رضازاده بوده است.

جشنواره «نو ترانه» نخستین رویداد تخصصی با هدف استعدادیابی در حوزه موسیقی نواحی و بومی ایران است که اولین دوره آن همزمان با عید غدیر برگزیدگان خود را شناخت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مسابقات استعدادیابی موسیقی نواحی موسیقی سنتی موسیقی ایرانی اولین دوره معرفی شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس

فرهادی دبیر جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس گفت: ۲۵۰ اختراع و پژوهش در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و پتروشیمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. منصور 

فرهادی افزود: دبیرخانه این جشنواره در ۸ ماه گذشته، در جزیره بوموسی راه اندازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: برای ارتقای کیفیت صنایع هرمزگان باید از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شرط ارائه مجوز به سرمایه گذاران در صنایع باید حضور نخبگان و مخترعان باشد.

سردار احمد راستی معاون پژوهشی نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم گفت: با حمایت از مخترعان طرح‌های گردشگری در هرمزگان تقویت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر