Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد مکه مکرمه اعلام کرد: ۸۷۵۳ نفر از حجاج و عوامل کاروان‌های ایرانی طی امروز و روزهای گذشته با ۳۰ پرواز از طریق فرودگاه جده و ۵ پرواز از فرودگاه مدینه، عربستان را به مقصد کشورمان ترک کردند.

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، اطلاعیه ستاد مکه مکرمه حاکیست تا پایان امروز (۲۷ تیرماه) ۲۱۴۰۰ زائر بیت‌الله الحرام در قالب ۱۷۵ کاروان در هتل‌های مکه اسکان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش، امروز ۱۴۴۶ زائر در قالب ۱۳ کاروان برای اقامت پنج روزه در جوار مسجدالنبی(ص) و زیارت حرم رسول اکرم(ص) و قبور ائمه بقیع(ع) راهی شهر مدینه منوره شدند.

با این حساب تعداد زائران حاضر در مدینه النبی(ص) به ۷۱۴۰ زائر افزایش یافت که در قالب ۶۳ کاروان در هتل‌های مدینه اسکان یافته‌اند.

همچنین ۱۶۱۹ نفر از زائران مدینه قبل در قالب ۱۲ کاروان از مکه مکرمه عازم فرودگاه جده شده و به میهن اسلامی بازگشتند. امروز با آغاز پرواز های برگشت از فرودگاه مدینه، ۱۱ کاروان از زائران مدینه بعد با ۱۳۲۵ مسافر عازم کشورمان شدند.

بر اساس این اطلاعیه، تاکنون ۸۷۵۳ نفر از حجاج و عوامل کاروان‌ها با ۳۰ پرواز از طریق فرودگاه جده و ۵ پرواز از فرودگاه مدینه، عربستان را به مقصد کشورمان ترک کردند. سهمیه ایران در حج تمتع ۱۴۰۱ حدود ۳۹۶۰۰ نفر اعلام شده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مکه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان