Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@06:05:03 GMT

راهکار برزیلی‌ ها برای خروج از بحران ساپینتو

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۶۱۲۶

ساپینتو برای دریافت مطالباتش از واسکادوگاما به فیفا شکایت کرده است

باشگاه برزیلی برای خروج از بحران ایجاد شده توسط سرمربی استقلال دست به کار شد.

به گزارش طرفداری، طبق گزارش رسانه های برزیل، باشگاه واسکادوگا به خاطر شکایت ساپینتو سرمربی استقلال دچار بحران شده و پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته شده و نمی تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه سایت «3X SPORTS» برزیل خبر داد باشگاه واسکادوگاما برای رهایی از این بحران تصمیمی را گرفته تا بدهی 1.4 میلیون رئالی ساپینتو و کادر فنی همراهش را پرداخت.

ساپینتو در سال 2020 برای مدت 3 ماه هدایت واسکادوگا را برعهده داشت ولی بعد از برکناری اش خواهان دریافت مطالباتش شد که باشگاه برزیلی دستمزدش را پرداخت نکرد.

سرمربی استقلال در نهایت مجبور شد به فیفا علیه باشگاه برزیلی شکایت کند. طبق گزارش رسانه های برزیل فیفا باشگاه واسکادوگا را برای از 3 پنجره نقل و انتقالات محروم کرده است.

در همین رابطه باشگاه واسکا دوگاما برای رهایی از این بحران می خواهد یک میلیون رئالی که با توجه به بندی که در قرارداد فروش تالس ماگنو به نیویورک سیتی تعیین شده، دریافت کند و این پول را برای پرداخت بدهی ریکاردو ساپینتو استفاده کند.

ترجمه از فارس

اخبار داغ 

اعلام آمادگی شرکت های مورد تایید فیفا برای راه اندازی VAR در ایران + سند واکنش سردار آزمون به تولد طارمی / عکس روبرت لواندوفسکی در تست های پزشکی بارسلونا / عکس رئیس آینتراخت فرانکفورت: نمی دانم کوستیچ در یوونتوس چه می خواهد؛ او آنجا سکونشین خواهد شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • دیدار احمدیان با همتایان چینی و برزیلی خود در سن پترزبورگ
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل