Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@16:44:21 GMT

چه کیف پولی برای ارز دیجیتال خوب است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۶۳۲۶

چه کیف پولی برای ارز دیجیتال خوب است؟

اگر قصد دارید به دنیای جذاب و درآمدزای کریپتو وارد شوید، در همان ابتدای کار به یک کیف پول خوب برای ارز دیجیتال نیاز خواهید داشت. در‌واقع پیدا کردن بهترین کیف پول یا همان والتِ (Wallet) رمز ارز برای تریدرها از نان شب نیز واجب‌تر است!

اگر قصد دارید به دنیای جذاب و درآمدزای کریپتو وارد شوید، در همان ابتدای کار به یک کیف پول خوب برای ارز دیجیتال نیاز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در‌واقع پیدا کردن بهترین کیف پول یا همان والتِ (Wallet) رمز ارز برای تریدرها از نان شب نیز واجب‌تر است!

اگر کیف پول امن و معتبری نداشته باشید، در هر لحظه ممکن است دارایی و سرمایه خود را از دست بدهید. خدا را چه دیدید؛ شاید در آینده‌ای نزدیک این والت‌های دیجیتالی جای حساب‌های بانکی شما را بگیرند! به دلیل اهمیت بالای این موضوع در امنیت دارایی‌های دیجیتال، در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های امن ترین کیف پول ارز دیجیتال را معرفی کنیم. با مطالعه این مطلب کوتاه خیال خود را بابت امنیت سرمایه خود راحت کنید.

کیف پول ارز دیجیتال چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

 کیف پول رمز ارز نرم‌افزار یا سخت‌افزاری است که به‌وسیله آن می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را ذخیره و نگهداری کنید. این ابزار کاربردی درست همانند حساب بانکی شما عمل می‌کند. از طریق یک کیف پول خوب برای ارز دیجیتال امکان ذخیره،‌ دریافت،‌ پرداخت و جابه‌جایی کوین‌های مختلف برای معامله‌گران فراهم می‌شود.

 نحوه کار با این ابزار مهم را می‌توانید در دوره‌های آموزشی مانند دوره ارز دیجیتال داجکس به‌خوبی بیاموزید. در دنیای کریپتوکارنسی خطرات و ریسک بالایی وجود دارد؛ امنیت سرمایه مهم‌ترین فاکتوری است که باید به آن توجه کنید. به همین دلیل، به یک والت امن برای حفظ کوین‌های خود نیاز داشته و باید با ویژگی‌های آن آشنا باشید.

امنیت بالا؛ مهم‌ترین ویژگی کیف پول خوب برای ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال برنامه‌ای است که معمولاً روی تلفن‌همراه یا رایانه شخصیتان نصب شده و شما سرمایه خود را در آن نگه‌داری می‌کنید. بدون‌شک امنیت مهم‌ترین فاکتوری است که باید به آن توجه کنید. والت‌ها به دو دسته گرم و سرد (نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) تقسیم شده و انواع مختلفی دارند. به‌طور‌کلی، والت‌های سرد به‌عنوان بهترین کیف پول بیت کوین و سایر رمز ارزها شناخته می‌شوند.

با انتخاب امن‌ ترین کیف پول ارز دیجیتال دست هکرها و سارقان دیجیتالی از سرمایه و ثروت شما کوتاه می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که کنترل کامل دارایی‌های خود را با والت‌های معتبر و ایمن در دست بگیرید.  

 فضای کاربری ساده؛ در هنگام انتخاب امن ترین کیف پول ارز دیجیتال به سادگی کاربری آن توجه کنید

استفاده از یک کیف پول خوب برای ارز دیجیتال باید برای هر سطح سوادی راحت باشد. والتی که پیچیده باشد و ندانید چطور باید از آن استفاده کنید، کاربرد چندانی نخواهد داشت؛ بنابراین فضای کاربری ساده و آسان در کنار امنیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

قابلیت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف در کیف پول

امروزه هزاران ارز دیجیتال مختلف در دنیای کریپتو ایجاد شده‌اند. البته تعداد بسیاری از این رمز ارزها فاقد ارزش سرمایه‌گذاری هستند. با این حال، توجه کنید که کیف پول شما باید قابلیت پشتیبانی و ذخیره ارزهای دیجیتال مختلف و معتبر را داشته باشد. برای اینکه بدانید چه زمانی و روی کدام رمز ارز سرمایه‌گذاری کنید، باید با آموزش تکنیکال ارز دیجیتال دانش خود را در این حوزه افزایش دهید.

قیمت مناسب؛ از ویژگی‌های بهترین کیف پول ارز دیجیتال

برخی از کیف پول‌های نرم‌افزاری رایگان هستند اما امنیت بالایی را برایتان فراهم نمی‌کنند. کیف پول‌های سرد نیز انواع و قیمت‌های متنوعی دارند. قیمت این وسیله همواره یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که معامله‌گران به آن توجه می‌کنند. اگر قیمت والت‌های سرد و گرم، مناسب و مقرون‌به‌صرفه باشد، کاربران بیشتری به استفاده از آن‌ها ترغیب خواهند شد. پیشنهاد ما این است که والتی را انتخاب کنید که علاوه‌بر امنیت بالا، قیمتی مناسب داشته باشد.

امکان جا‌به‌جایی راحت بین کیف پول و صرافی‌ها

یک کیف پول خوب ارز دیجیتال امکان دریافت و پرداخت ارزهای دیجیتال را برایتان فراهم می‌کند. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، امکان جابه‌جایی، دریافت و پرداخت راحت و بدون دغدغه دارایی از طریق این ابزار کاربردی است. امروزه اکثر والت‌های معتبر و محبوب این قابلیت را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

معرفی بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای ذخیره بیت کوین

این‌روزها تنوع کیف‌های پول ارز دیجیتال بسیار بالاست و شاید انتخاب از میان آن‌ها کمی مشکل باشد. به همین دلیل، در این بخش برخی از بهترین والت‌های بیت کوین را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

         کیف پول نرم‌افزاری تراست والت (Trust Wallet)         کیف پول سخت‌افزاری لجر (Ledger)         کیف پول سخت‌افزاری ترزور (Trezor)        والت رمز ارز مای‌سلیوم (Mycelium)         کیف پول بلووالت (BlueWallet)        کیف پول الکتروم (Electrum)        والت قدیمی و شناخته شده اتمیک والت (atomic wallet)

والت‌های معتبر دیگری هم در بازار وجود دارند. شما باید ابتدا تصمیم بگیرید که به‌دنبال یک والت نرم‌افزاری هستید یا سخت‌افزاری. پس از آن می‌توانید از میان یکی از گزینه‌های بالا یکی را انتخاب کنید. با این حال، تهیه یک  کیف پول خوب برای ارز دیجیتال همه ماجرا نیست. برای ورود به بازار کریپتو باید به‌طور اصولی آموزش ببینید. متأسفانه افراد بسیاری وجود دارند که به‌دلیل دانش و آگاهی کم در این حوزه ثروت و سرمایه خود را از دست داده‌اند. در قسمت بعد مقاله یکی از بهترین مکان‌ها برای آموزش معامله رمز ارز را معرفی می‌کنیم.

مجموعه معتبر داجکس؛ چراغ راه شما برای کسب سود در حوزه ارزهای دیجیتال

در این مقاله ویژگی‌های یک کیف پول خوب برای ارز دیجیتال را معرفی کردیم. اکنون می‌دانیم که برای انتخاب امن ترین والت باید به چه مواردی توجه کنیم. حال، برای ورود موفقیت‌آمیز به دنیای کریپتو و کسب درآمد از آن، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً در یک دوره آموزشی معتبر و حرفه‌ای شرکت کنید.

تیم متخصص داجکس با تهیه دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال متنوع تلاش می‌کند شما را به این هدف بزرگ برساند. با شرکت در یکی از دوره‌های مقدماتی، پیشرفته و حتی خصوصی (VIP) این مجموعه می‌توانید با آگاهی و دانش کافی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید. برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت داجکس به نشانی dogex.ae شده و با کارشناسان خبره این مجموعه معتبر گفت‌و‌گو کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز پول درآمد رایانه سرمایه ترین کیف پول ارز دیجیتال ارزهای دیجیتال بهترین کیف پول سرمایه خود آن توجه کنید نرم افزاری سخت افزاری آن توجه مهم ترین والت ها رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟

به گزارش خبرنگار مهر ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد. این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲ هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

کد خبر 6092997 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • شاه کلید مهار تورم
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • بازیگران سریال تورم
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)