Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا حضرت‌پور درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران در مرحله فینال لیگ ملت‌های 2022 اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم. چند روز در لهستان تمرینات خود را دنبال کردیم و سپس راهی ایتالیا شدیم. شرایط تیمی ایران خیلی خوب است.

وی ادامه داد: در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل لهستانی قرار بگیریم که در مرحله مقدماتی با نتیجه 3 بر 2 شکست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بازهم بتوانیم این تیم را شکست داده و به مرحله بالاتر و به جمع 4 تیم نهایی راه پیدا کنیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: تیم‌های بزرگ دنیا همیشه در بازی‌های ابتدایی تورنمنت‌های مهم چند بازیکن خود را در ترکیب قرار نمی‌دهند، اما در مرحله نهایی تمام تیم‌ها پرقدرت حضور پیدا می‌کنند که بهترین نتیجه را کسب کرده و روی سکو بروند.

وی تصریح کرد: به نظر من تمام تیم‌ها در فینال کامل شده‌اند و برای قهرمانی می‌جنگند. تیم ایران هم با تمام قدرت پیش خواهد رفت تا حریفان‌مان را شکست دهیم.

حضرت‌پور افزود: جو تیمی ایران بسیار خوب است، چون اختلاف سنی کم است، بازیکنان راحت‌تر باهم هماهنگ می‌شوند. این موضوع را در بازی‌های قبلی هم نشان دادیم. ثابت کردیم که می‌توانیم جزو بهترین تیم‌های دنیا باشیم. همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند و امیدوارم بازی با لهستان را به بهترین شکل تمام کنیم.

دیدار ایران و لهستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲، روز پنجشنبه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در شهر بولونیای ایتالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا حضرت پور لیبروی تیم ملی والیبال فینال لیگ ملت های والیبال لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با پیروزی دو بر یک برابر استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) فینالیست این دوره از مسابقات شد.

ملی‌پوشان ساحلی با امتیازات ۲۱ بر ۱۰، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۰ حریف را شکست دادند تا برای دومین بار در طول تاریخ به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال مردان آسیا راه یابند. حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوینهووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی با کسب این نتایج در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود. نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد