Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-پذیرش بدون کنکور مدال آوران مسابقات ملی و جهانی مهارت برای ادامه تحصیل در یک مقطع بالاتر براساس مصوبات پنجمین جلسه شورای عالی آموزش، تربیت فنی و مهارتی تصویب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، پیرو گزارش سازمان درخصوص مسابقات ملی و جهانی مهارت در پنجمین جلسه شورای عالی آموزش، تربیت فنی و مهارتی، گفت: دراین جلسه مقرر شد سازمان برنامه و بودجه درخصوص تأمین اعتبارات لازم برای برگزاری مسابقات ملی مهارت و حضور تیم مهارتی کشورمان در مسابقات بین‌المللی مهارت از محل سرجمع اعتبارات آموزش‌های مهارتی اقدام و همچنین در اجرمصوبه هیأت وزیران، وزارتخانه‌های نیرو، صمت، ارتباطات وفناوری اطلاعات و راه وشهرسازی موظف‌اند در امور اداری، اجرایی و مالی مسابقات ملی و جهانی مهارت با این سازمان مشارکت و هزینه‌های مربوط را در حوزه مأموریت و مسئولیت خود تأمین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامحسین حسینی‌نیا افزود: از آنجا که ماهیت مسابقات ملی مهارت یک رویداد شناسایی نخبگان است، بنیاد ملی نخبگان موظف به همکاری در اجرای روند مسابقات با سازمان است.
به گفته وی، در زمینه پذیرش بدون کنکور مدال‌آوران مسابقات ملی و جهانی مهارت برای ادامه تحصیل در یک مقطع بالاتر، در رشته‌های مرتبط به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مقرر شد، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدمات لازم را به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کنکور مسابقات ملی و جهانی مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان گفت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجی دختران  بودند..

 ابوطالب شفقت  افزود: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال باهم   رقابت  کردند..

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود ۳ هزار نفر پذیرفته می‌شوند افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان با استعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد