Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@22:44:53 GMT

راهنمای خرید انواع قفل هوشمند و دیجیتال

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۶۹۹۰

راهنمای خرید انواع قفل هوشمند و دیجیتال

از جدیدترین مدل های قفل درب، باید به قفل هوشمند و دیجیتال اشاره نماییم. این محصولات در عین اینکه امنیت ساختمان شما را فراهم می آورند، ظاهری لوکس نیز به محیط اطراف خود می بخشند. مهم ترین نکته در هنگام خرید قفل دیجیتال، انتخاب یک محصول مناسب متناسب با بودجه شما است. در این مقاله نکات مهمی را در قالب راهنمای خرید انواع قفل هوشمند دیجیتال آماده و تقدیم حضورتان خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قفل هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که اشاره شده قفل هوشمند و دیجیتال، نسل جدیدی از قفل های نصب شده بر روی درب های ورودی ساختمان است. البته می توان از این محصولات به عنوان قفل درب اتاق نیز استفاده نمود اما عمده کاربرد آن به عنوان قفل ضد سرقت درب ورودی ساختمان است.
اگر بخواهیم به زبان ساده تعریفی از قفل هوشمند داشته باشیم باید بگوییم نوعی قفل است که برای دسترسی به آن و باز نمودن درب، نیازی به کلید مکانیکی ندارید. در این محصولات برای باز نمودن درب می توان از طریق رمز، کارت، اثر انگشت، تشخیص چهره و تلفن همراه اقدام نمود. به دلیل استفاده از روش های تایید هویت بیومتریک این محصولات امنیت بسیار بالاتری نسبت به قفل های مکانیکی دارند. این قفل ها علاوه بر راحتی در استفاده، دارای بدنه بسیار مقاوم بوده و همچنین دارای طراحی و ظاهری شیک و زیبا هستند.

انواع قفل هوشمند

قفل های هوشمند بر حسب نوع دسترسی دارای مدل های مختلفی هستند. البته در مدل های جدید و پیشرفته قفل الکترونیکی، می توان از چند روش دسترسی استفاده نمود. از انواع قفل دیجیتال و هوشمند می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

قفل اثر انگشتی قفل تشخیص چهره قفل دیجیتال با رمز عبور قفل هوشمند کارتی (قفل هتلی) قفل های هوشمند ترکیبی


بر اساس نام محصولات نوع دسترسی و کارکرد آن ها کاملا مشخص است. برای هر قفل می توان چند کاربر با رمز و روش دسترسی متفاوت ایجاد نمود. استفاده هر کاربرد از رمز عبور منحصر به فرد این کمک را می کند تا در بررسی لیست ترددهای روزانه متوجه رفت و آمد افراد خانواده به منزل شویم.

کارشناس فروش: 09905280155

قیمت قفل هوشمند چقدر است؟

یکی از فاکتورهای مهم برای مشتریان در هنگام خرید قفل الکترونیکی، قیمت آن است. هر محصول بر اساس فاکتورهای مختلف دارای قیمت متفاوتی است. برند تولید کننده، نوع روش دسترسی، تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت محصول از عواملی هستند که بر روی قیمت محصولات تاثیر گذارند. اگر بخواهیم یک قفل باکیفیت و امن خریداری نماییم حداقل هزینه ای که باید برای آن در نظر بگیریم 5,000,000 میلیون تومان است. هر چقدر قفل دارای امنیت و تکنولوژی جدیدتری باشد قیمت آن هم افزایش می یابد. از گران ترین مدل قفل هوشمند می توان به قفل تشخیص چهره و ارزان ترین مدل به قفل هوشمند هتلی اشاره نمود.

بهترین مدل قفل الکترونیکی موجود در بازار

دو مدل قفل اثر انگشتی و قفل تشخیص چهره از امن ترین مدل های قفل درب دیجیتال هستند. همچنین قفل های هوشمندی که دارای چند روش دسترسی هستند می توانند امنیت بسیار بالایی را برای شما فراهم آورند. به طور مثال در یک قفل می توان به صورت همزمان از رمز، کارت و اثر انگشت برای بازگشایی درب استفاده نمود. تمام محصولات جدید دارای قابلیت اتصال به وای فای هستند و در نتیجه امکان دسترسی به قفل با استفاده از تلفن همراه نیز امکان پذیر است.

قفل هوشمند و الکترونیکی تشخیص چهره

پیشرفته ترین مدل قفل دیجیتال، قفل تشخیص چهره است. در داخل بدنه این قفل ها یک دوربین قرار داده شده که با تشخیص و مطابقت دادن چهره ها با چهره افراد مجاز، مجوز دسترسی را برای شما صادر می کنند. در این قفل ها احتمال خطا بسیار کم است و به دلیل استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته در ساخت آن ها دارای قیمت گران تری نسبت به سایر محصولات هستند.

قفل درب اثر انگشتی

از محبوب ترین و امن ترین مدل های قفل درب الکترونیکی می توان به قفل اثر انگشتی اشاره نمود. در این قفل ها اصلی ترین روش دسترسی با استفاده از تشخیص اثر انگشت افراد است. با استفاده از سنسور تعبیه شده بر روی قفل و تطبیق اثر انگشت وارد شده با اثر انگشت های مجاز، اجازه دسترسی صادر می شود. در این روش نیز احتمال خطا بسیار کم میباشد و امکان دسترسی به درب در سریع ترین زمان امکان پذیر است.

5 ویژگی مهم قفل های هوشمند که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید

از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید باید به آن دقت نمایید می توان به این موارد اشاره نمود:

امنیت قفل

قفلها مهمترین ابزار برای ایجاد امنیت در ساختمان ها هستند. بهتر است در هنگام خرید، قفل با امنیت بالاتر و تکنولوژی به روزتر را انتخاب نمایید. هر چند قیمت محصولات امن و جدید، گرانتر است اما با این وجود با توجه به امنیت ایجاد شده برای شما ارزش خرید دارند. قفلهای دیجیتال دارای امنیت بسیار بالاتری نسب به مدل های مکانیکی ضد سرقت هستند.

کاربردی آسان

سهولت در رفت و آمد و استفاده از قفل یکی دیگر از مزایای این محصولات است. قفل های هوشمند دارای عملکردی سریع و دسترسی آسان تر نسبت به قفل های مکانیکی هستند. خصوصا در مدل های اثر انگشتی شما می توانید در کثری از ثانیه اقدام به باز نمودن درب نمایید.

کارشناس فروش: 09905280155

کنترل نمودن قفل با استفاده از تلفن همراه

مدلهای جدید قفل هوشمند شما امکان اتصال به wifi و کنترل درب از طریق تلفن همراه را دارید. با استفاده از این قابلیت می توانید امکان صدور مجوز برای ورود را به میهمانان خود بدهید و یا تردد های افراد به ساختمان را کنترل نمایید.

دارای طراحی و ظاهری بسیار شیک هستند

با نصب قفل های دیجیتال بر روی درب ورودی ساختمانتان علاوه بر امنیت، موجب زیبایی ساختمانتان میز می شوید. این قفل ها دارای مدل های لوکس بوده که در رنگ بندی مختلف در بازار موجود هستند. بر روی انواع درب ضد سرقت لوکس و لاکچری می توان این قفل ها را نصب نمایید و از زیبایی و امنیت آن ها لذت ببرید.

قابل نصب بر روی انواع درب چوبی

قفل درب هوشمند را می توانید بر روی انواع درب چوبی ورودی ساختمان و درب اتاقی نصب نمایید. شاید نصب این قفل ها بر روی درب اتاق منازل زیاد مرسوم نباشد اما حتما این محصولات را تا کنون بر روی درب های داخلی در مطب ها و مراکز عمومی و پر رفت و آمد دیده اید.

بهترین برند قفل دیجیتال و هوشمند

در بازار مدل های مختلفی از قفل دیجیتال موجود است که توسط شرکت های مختلف تولید شده اند. از مطرح ترین برندها می توان به سامسونگ، ادلر، روستیک، فیلیپس و کاداس اشاره نمود. با افزایش نرخ ارز قیمت این محصولات نیز افزایش داشته اما با این وجود با توجه به امنیت بالایی که برای ساختمان شما فراهم می آورند باز هم ارزش خرید دارند.
برخی از مدل های قفل دیجیتال را با نام دستگیره دیجیتال می شناسند این محصولات دارای کاربردی مشابه ولی دارای ظاهری شبیه دستگیره درب هستند. برای خرید انواع دستگیره و قفل هوشمند و دیجیتال می توانید با مجموعه ایران لاک تماس بگیرید. 09905280155

کد خبر 1652727

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قفل هوشمند و دیجیتال قفل تشخیص چهره قفل های هوشمند ورودی ساختمان هنگام خرید قفل دیجیتال مدل های قفل اثر انگشتی تلفن همراه اشاره نمود روش دسترسی قفل ها بر روی درب انواع قفل اثر انگشت ترین مدل مدل قفل قفل درب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سیدعباس نوربهاء در همین رابطه افزود: عضویت در پروژه ریال دیجیتال به دو صورت متولی و عضو عادی نزد بانک مرکزی بوده که عضو متولی دارای ویژگی تایید تراکنش ریال دیجیتال و توسعه قرارداد هوشمند را داشته و راسا امکان ارائه خدمات مرتبط با کیف ریال دیجیتال و کاربر را دارا خواهد بود.

نوربهاء تصریح کرد: بانک شهر از آبان ماه سال گذشته آمادگی خود را جهت همکاری در این پروژه ریال دیجیتال به عنوان عضو متولی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که پس از تایید آن بانک، بانک شهر به عنوان عضو متولی ریال دیجیتال معرفی شد.
وی با بیان اقدامات صورت گرفته در راستای عضویت بانک شهر، گفت: مرحله اول پیاده سازی کیف پول عادی و تجاری به صورت پایلوت و در محیط تستی شبکه برنای بانک مرکزی بوده که این مهم انجام و تایید بانک مرکزی را نیز گرفت. در ادامه محیط عملیاتی این پروژه نیز پیاده سازی و هم اکنون آماده بهره برداری است.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر عنوان کرد: پول دیجیتال بانک مرکزی مفهومی نوین است که به ارز دیجیتالی که بانک مرکزی آن را منتشر کرده است، دلالت دارد. این نوع پول در برخی از کشوری های جهان مورد استفاده قرار گرفته و برخی دیگر نیز در حال تحقیق و آزمون بر روی آن هستند.
نوربهاء ادامه داد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز این مراحل را پشت سرگذاشته و در حال ارائه آن با نام ریال دیجیتال بوده و به عنوان یکی از بانک های مرکزی دنیا، این نوع پول را منتشر می کند.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر خاطرنشان ساخت: ریال دیجیتال از طریق بانک های عامل توزیع شده و این بانک ها باید نرم افزارهای لازم را توسعه دهند تا این پول برای کابران قابل استفاده باشد؛ خوشبختانه این مهم در بانک شهر و در راستای تحقق شعار "نوآوری در خدمت" به مشتریان ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی