Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: با اقدامات فنی، ارز‌های دیجیتال سرقتی به مبلغ 800 میلیون ریال به صاحب اصلی خود بازگردانده شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ اکبر نصرتی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس مبنی بر اینکه ارز‌های دیجیتال وی به مبلغ 800 میلیون ریال به سرقت رفته است، موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده مشخص گردید که شاکی پرونده جهت فعالیت و ثبت نام در سایت‌های خارجی اطلاعات هویتی و شماره تلفن خود را در اختیار دوست خود قرار داده است.
این مقام مسئول افزود: با اقدامات فنی و پلیسی فرد خاطی که دوست وی بود، مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد که متهم از ناآگاهی فرد بزه دیده سوء‌استفاده کرده و با ایجاد کیف پول الکترونیکی، بعد از مدتی با توجه به اینکه به تمامی اطلاعات کیف پول الکترونیکی را دسترسی داشت، اقدام به برداشت ارز‌های موجود در کیف نموده است.
سرهنگ نصرتی با بیان اینکه ناآگاهی از نحوه فعالیت در فضای مجازی می‌تواند موجب گرفتاری کاربران شود، گفت: شهروندان با توجه به اینگونه شرکت‌ها و سایت‌ها به هیچ عنوان اعتماد نکرده و جهت پیشگیری از گرفتاری از هرگونه واریز وجه یا معرفی افراد دیگر خودداری نمایند.
وی گفت: فعالیت در حوزه ارز‌های دیجیتال نیاز به دانش کافی دارد، ولی متاسفانه عدم دانش و آگاهی برخی از شهروندان موجب گرفتاری در دام کلاهبرداران شده زمینه سوء استفاده از آنان فراهم می‌شود.
رئیس پلیس‌فتا استان آذربایجان‌غربی به هموطنان گرامی گفت: پلیس‌فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و شهروندان می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرقت پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس